קייטרינג בשרי כשר

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי כשר משפט שמשתמע לכל מיני סוגים למשל כאשר אתם אומרים קייטרינג בשרי לאיזה קייטרינג אתם באמת מתכוונים האם לקייטרינג בשר על האש או האמל קייטרינג בשרי מבושל? אותה שאלה לגבי הכשרות כאשר רוצים להבין מה היא בעצם רמת כשרות נדרשת בשביל קייטרינג בשרי לאירוע חשוב להבין מי הלקוחות מה שהולכים להיות באירוע ובהתאם לכך להתאים את רמת הכשרות של הקייטרינג אל האורחים.

קרא בעמוד זה

איזה סוגים של קייטרינג בשרי כשר יש?

במדינת ישראל יש כמה סוגים של כשרויות אשר ניתנים רק על ידי גוף אחד והוא הרבנות הראשית בכל מטבח מייצר ישנו שומר כשרות מטעם הרבנות אשר מפקח על המטבח ומעניק לה את תעודת הכשרות. אנו בקייטרינג שף אסאדו מתפעלים כמה מטבחים ולכן יכולים לספק לכם תפריט קייטרינג בשרי בכל כשרות שתבחרו הנה סוגי הכשרויות הנפוצים:

  • כשרות של הרבנות הראשית נקודה בדרך כלל כשרות זאת מחולקת ערים ומועצות מקומיות ולכן אפשר לשאול של איזה מועצה תעודת כשרות שייכת
  • כשרות של הרב מחפוד כשרות זאת נחשבת בדרך כלל מחמירה יותר ולכן היא גם מעלה את מחיר הבשר בדרך כלל פחות אנשים מבקשים את כשרות הרב מחפוד אבל גם אותו אפשר לספק
  • כשרות של הרב רובין מרחובות זוהי כשרות גם כן חם מחמירה יותר אשר 30 אחוז מהציבור החרדי בדרך כלל שומר עליה
  • כשרות חתם סופר
  • כשרות מהדרין
  • כשרות של שארית ישראל

כפי שאתם יכולים לראות קייטרינג בשרי כאשר מגיע בהרבה סוגים של כשרויות ועל מנת להבין איזה קייטרינג אתם צריכים לאירוע שלכם עליכם לשוחח עם האנשים אשר שומרים כשרות.

קייטרינג בשרי כשר מהם הסוגים הקיימים בשוק?

ישנם סוגים רבים של תפריטי קייטרינג בשרי הבעל התפריט קייטרינג הנפוץ ביותר הוא כמובן תפריט של קייטרינג בשרים על האש. בתפריט זה עושים את הבשרים במקום האירוע על המנגל ומגישים את הבשר כאשר הוא חם ישר מהמנגל אל הצלחת של הלקוח. חשוב לשים לב שמותר להדליק אש במקום בו מתקיים האירוע לפני שמזמינים קייטרינג בשרים על האש.

 אז הנה סוגי תפריטים של קייטרינג בשרי כשר ברשימה מתומצתת:

  • קייטרינג בשרים על האש (כפי שאמרנו כמה שורות מקודם)
  •  קייטרינג בשרי זוג קייטרינג אסאדו גם פה ישנם סוגי כשרויות כפי שציינו אך הבשר הוא שונה ומדובר בבשר איכותי יותר אור בבשר אשר נחשב לבשר יוקרתי יותר ולכן ארוחה של קייטרינג אסאדו קשה אני חושבת לארוחה יחסית יקרה אבל הכי איכותית שיש בשוק
  • קייטרינג בשרי מבושל, בתפריט זה מדובר בקטע עם בשרים מבושל וכשר אשר מגיע ישירות מהמטבח המייצר אל מקום האירוע. האוכל מגיע מבושל ומוכן ונשמר בכלים השומרים על החום וכך בעצם אפשר להגיד שירותי הקייטרינג הם למעשה יותר שירותי הגשה ופחות שירותים של אקנה אוכל במקום.

 

 סיכום אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי כשר לאירוע אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון ולהסביר לנו בדיוק איזה אתם מתכננים לעשות ומתי? אנחנו וקייטרינג שף אסאדו נדאג לבנות לכם תפריט קייטרינג בשרי כשר בהתאם להכשרות אשר אתם רוצים שתהיה באירוע שלכם.

 

לקבלת הצעת מחיר אירוע קייטרינג צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

קייטרינג בשרי כשר

קייטרינג בשרי כשר – שף אסאדו

ישנם סוגים רבים של תפריטי קייטרינג בשרים המתאימים לאירוע קייטרינג כשר