קייטרינג בשר על האש

תוכן עניינים

קייטרינג בשר על האש

קייטרינג בשר על האש: חוויה קולינרית להתענג עליה

התפנקו במסע קולינרי יוצא דופן עם חווית קייטרינג בשרי בגריל מושלמת. התכוננו להתענג על הטעמים המפתים והמרקמים העסיסיים שרק בשר צלוי במומחיות יכול לספק. בין אם אתם מתכננים אירוע חברה, קבלת פנים לחתונה או ברביקיו בחצר האחורית, זו הבחירה האולטימטיבית לקייטרינג להרשים את האורחים שלכם וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.


צוות השפים המיומנים שלנו, הידוע בשליטתם בגריל, יהפוך את האירוע שלכם לתענוג גסטרונומי. מסטייקים צרובים בצורה מושלמת והמבורגרים עסיסיים ועד קבבים מעוררי תיאבון וצלעות ברביקיו נימוחות, כל מנה מוכנה בתשוקה ובדיוק. אנו משתמשים רק בנתחי הבשר האיכותיים ביותר, שמקורם מספקים מהימנים, ומבטיחים חווית אוכל יוצאת דופן באמת.


טבלו את עצמכם בניחוחות שובי הלב שמסתובבים באוויר כשהשפים שלנו משתמשים בטכניקות צלייה עתיקות יומין ובטעמים חדשניים כדי ליצור סעודה שאין שני לה. כל ביס יעביר אתכם למקום בו הטעם שולט והושג שלמות קולינרית.
גלו את השמחה שבקייטרינג בשרי על האש והעלו את האירוע שלכם לשלב הבא. הזמינו איתנו את החוויה הקולינרית הבלתי נשכחת שלכם עוד היום.

יתרונות בבחירת קייטרינג בשר על האש

קייטרינג בשרי בגריל מציע מגוון יתרונות שהופכים אותו לבחירה מצוינת לכל אירוע. ראשית, הצלייה משפרת את טעמי הבשר, וכתוצאה מכך טעם חזק ומעושן יותר בהשוואה לשיטות בישול אחרות. הקרמליזציה המתרחשת על פני הבשר מוסיפה עומק ומורכבות לכל ביס ויוצרים חוויה חושית שאין שני לה.


בנוסף לטעמים יוצאי הדופן, קייטרינג בשרי בגריל מספק משיכה ויזואלית ייחודית. המראה של סטייקים ושיפודים רוחשים מעוטרים בירקות צבעוניים מעורר מיידית את התיאבון ויוצר תחושת התרגשות בקרב האורחים. האופי האינטראקטיבי של הצלייה מוסיף גם אלמנט של בידור, שכן האורחים יכולים לצפות בשפים בפעולה ולנהל שיחות ערות על הנתחים וטכניקות הבישול האהובות עליהם.


יתר על כן, קייטרינג בשרי בגריל מאפשר מגוון רחב של אפשרויות תפריט שיתאימו להעדפות שונות ולהגבלות תזונתיות. החל מהמועדפים הקלאסיים כמו סטייקים והמבורגרים ועד לבחירות הרפתקניות יותר כמו צלעות טלה במרינדה ופירות ים בגריל, יש משהו שישביע כל חך. ניתן לכלול גם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, מה שמבטיח שכל האורחים יוכלו ליהנות מארוחה טעימה.
בחרו קייטרינג בשרי על האש לאירוע הבא שלכם ותחוו את היתרונות ממקור ראשון. האורחים שלך ישמחו מהטעמים יוצאי הדופן, הוויזואליה המרתקת ואפשרויות התפריט המגוונות שרק בשר בגריל יכול להציע.


סוגי בשרים על האש המוצעים בדרך כלל בקייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג בשרי על האש, האפשרויות הן אינסופיות. מסטייקים נימוחים ועסיסיים ועד עוף טעים ועסיסי, יש מגוון של בשרים שניתן לצלות במומחיות לשלמות. הנה כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של בשרים על האש המוצעים בדרך כלל בקייטרינג:

1. סטייקים: סטייקים הם בחירה קלאסית לקייטרינג בשרי על האש. מפילה מיניון ו-ribeye ועד ניו יורק סטריפ ו-T-bone, יש מגוון של חתכים שיתאימו להעדפות שונות. הפח המעושן מבחוץ והמרכז הוורוד העסיסי יוצרים שילוב מעורר תיאבון שחובבי הסטייקים לא יכולים לעמוד בפניו.


2. המבורגרים: המבורגרים הם אופציה חביבה על הקהל שניתן להתאים אישית לפי הטעם האישי. בין אם אתם מעדיפים קציצת בקר קלאסית או תערובת גורמה של בשרים שונים, המבורגרים בגריל הם תמיד להיט. הוסיפו קצת גבינה מותכת, בייקון פריך ומבחר תוספות, וקיבלתם ארוחה ידנית טעימה שתספק אפילו את התיאבון הלבבי ביותר.


3. עוף: עוף בגריל הוא אופציה רב-תכליתית שניתן להכין בדרכים שונות. החל מחזה עוף במרינדה ועד לירכי עוף עסיסיות, יש אינסוף אפשרויות להוספת טעם ורכות לחלבון הרזה הזה. בין אם אתה בוחר בטעמים מסורתיים של ברביקיו או מתנסה במרינדות נועזות, עוף בגריל הוא תמיד להיט.


4. צלעות: צלעות הן חביבות ברביקיו שניתן לבשל נמוך ואיטי במשך שעות כדי להגיע לרכות וטעם מקסימליים. בין אם אתם מעדיפים צלעות גב לתינוק או צלעות ספייר בסגנון סנט לואיס, הזיגוג המעושן והדביק שמצפה כל צלע בטוח ישאיר אתכם חשק נוסף. מגישים עם תוספת של רוטב ברביקיו לטבילה, ויש לכם ארוחה טובה ללקק אצבעות.

מתכננים לעשות אירוע קייטרינג בקרוב? אנו בשף אסאדו מציעים מגוון תפריטי קייטרינג בשר על האש אשר יספקו לכם את כל מה שצריך בשביל לאירוע בשרים איכותי ומשובח. צוות שף אסאדו יגיע עד אליכם למקום האירוע ויפתח המתקשרים אשר תכיל מגוון בשרים, תוספות וסלטים.

קייטרינג הבשרים שלנו נחשב לקייטרינג בשרים איכותי אשר עושה אירועים יוקרתיים, חתונות וכנסים אבל אנו מקפידים שביחד עם היוקרה לשמור על מחירים נוחים וזולים ביחס לשוק נקודה וקבלת הצעת מחיר קייטרינג בשרי לאירוע צרו עימנו קשר ונשמח לשלוח אליכם

קייטרינג בשר על האש מה בתפריט?

קייטרינג בשר על האש אחד השירותים הנפוצים והאהובים ביותר במדינת ישראל. הרי כולנו יודעים שהישראלים פשוט אוהבים לעשות על האש הם פשוט אוהבים לעמוד ליד המנגל להרגיש שהם אחידים את כל המשפחה ואת כל החברים להתגאות בה בשר איכותי שהם מוציאים וכמובן אחרי זה לבסוף להגיד לכולם שאתה תמיד עובד עם הקצב הזה ויש לך את המקום הכי טוב להשיג בשר נכון ככה זה קורה בכל שעה אבל אולי השנה בגלל הזמן לשקול פשוט לקחת שירותי קייטרינג בשר על האש וליהנות משירות מקצועי שמגיע עד אליך והוא מספק לך את כל מה שצריך בשביל לקיים ארוחת בשרים איכותית והמושלמת וכמובן עם הרבה חיוך והרבה שירות טוב.

מה המחיר של קייטרינג בשר על האש

מחירון של קייטרינג בשר על האש נע בין 100 שקלים ל 200 שקלים לסועד הכל תלוי מה רוצים להזמין באיזה בשר מזמינים. אנחנו בשפע סאדו מציעים את פריטים שמתחילים בסביבות 200 שקלים אבל מציעים קייטרינג אסאדו איכותי שנחשב לאחד הטובים בארץ לגרום לאורחים שלכם ללקק את האצבעות ולשאול אותכם איפה מצאתם את הקייטרינג הנפלא הזה. אנחנו עדיין מצליחים לייצר את הפריטים של קייטרינג בשר על האש שהמחשב גם לאיכותיים וגם לא יקרים.

מה משפיע על מחירו של קייטרינג בשר על האש?

  • היום בו מתקיים אירוע כמובן שאירועים המתקיימים בימים פחות מבוקשים בדרך כלל יעלו פחות מאשר אירועים אשר מתקיימים בימים יותר מבוקשים
  • את הפריט הנבחר באירוע: תפריט השם אחי בשר יוקרתי אשר דורש טיפול רעב ודורש למשל הרבה שעות במעשנת או הרבה שעות על גריל אסאדו בדרך כלל יעלה יותר מאשר סטייק פרגית שאנחנו צולים אותו כי 10 דקות על המנגל. עניין נוסף הוא גם רמת הכשרות של התפקיד אותו בחרתם, בדרך כלל תפריט של קייטרינג בשר כשר יהיה יותר יקר ככל שרמת הכשרות יותר גבוהה.
  • כמות הסועדים באירוע: קייטרינג בשר על האש יכול להיות שירות של קייטרינג לאירועים קטנים אך ל 20 סועדים ויכול גם לספק שירותים קייטרינג לאירועים גדולים יכול להגיע גם מאלפיים שונים ולכן ברור לנו שבאירוע של מאות סועדים ובאירוע של קצת סועדים לא נוכל לתמחר את המחיר לסובב אותו באותה רמת מחירים וזאת בגלל שיש נאמנויות שהם לא הקשורות לאוכל כמוך אלא יוצרת עלויות שינוע וזאת מכירה רישיונות ועוד.

מה עלי לעשות על מנת להזמין קייטרינג בשר על האש לאירוע?

קודם כל עליך ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו את הופעותיה בשר שלנו השיר יפסיקו לך ארוחת בשרים איכותית מקצועית ומפנקת. אחרי שתדעי לעינינו תוכל להתאים את התפריט לאירוע שלך ולתאם איתנו את האירוע על מנת שנוכל לשמור לך את התאריך ואת הצגת ליום המועדף עליך. 4 שף אסאדו מקווים שנוכל לראות אותך באירוע הבא שלך וכבר להתחיל לנפנף על המנגל עוד מהרגע הראשון שנתראה.

שיהיה לכולם בתאבון