קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית – על השירות

קייטרינג לאירועים קטנים בבית מכיל בתוכו שירות נפלא אשר מציע למארח אפשרויות של הגשת אוכל איכותי וחם באירוע וזאת גם אם האירוע מתקיים בביתו הפרטי ואין לו את האמצעים הפיזיים הדרושים לכך.
קייטרינג שף אסאדו מציע תפריטי קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית אשר כוללים את כל מה שצריך בשביל לקיים אירוע בשרים מושלם בין היתר התפריט מציע מגוון סוגי בשרים, תוספות חמות, סלטים טריים, שתיה קלה, שתיה חמה וקינוחים.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

מה צריך להכין כאשר מזמינים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית?

בדרך כלל כאשר מזמינים שירותי קייטרינג צריך להכין אזור עבודה בצוות הקייטרינג יכול לעבוד ולהכין את האוכל. כאשר מדובר בבשרים על האש חשוב גם להכין אזור בו הצוות יכול להדליק את המנגל ולהכין את הבשרים בצורה נוחה.

חשוב להכין לקייטרינג אזור עבודה בו הוא יוכל באופן פשוט יחסית להכין את האוכל ולהגיש אותו. במקרה בו האירוע הוא גדול חשוב גם לספק שולחנות וכיסאות על מנת שכל האורחים יוכלו לשבת. לאירועים קטנים בבית בדרך כלל מספיק הציוד שיש בבית. אבל כאשר עושים אירוע גדול חשוב להזמין מראש גם ציוד הושבה נוח.

תפריט קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית של שף אסאדו מציע את כל מה שצריך בשביל לקיים את האירוע בצורה איכותית. אתם תקבלו מאיתנו את כל מה שצריך ואת כל מרכיבי הארוחה ובנוסף אם תרצו בכך תוכלו גם להזמין ציוד הושבה כמו שולחנות וכיסאות דקורטיבים.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית מה המחיר

עלות של קייטרינג בשרי לאירוע קטן בבית משתנה בהתאם לסוג המנות שאתם בוחרים. למשל אם בחרתם תפריט יקר יחסית המכיל בשרים איכותיים עלות התפריט יכולה להיות כ  250₪ לסועד, אבל אם בחרתם בשרים פשוטים יותר אפשר להוזיל את העלות לסועד.

דבר נוסף שמשפיע על העלות של שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בבית זה כמות הסועדים שיש באירוע. אירוע קטן בבית יכול להיות אירוע שמתחיל ב 10 סועדים וממשיך עד 100 סועדים. כמובן שהמחיר משתנה בהתאם. העלות לסועד תהיה יותר גבוהה עם האירוע מכיל רק 10 סועדים אבל אם יש באירוע 80 סועדים כבר אפשר להוזיל את העלות

.
קייטרינג לאירועים קטנים בבית זאת מיומנות שצריך לעשות אותה בצורה מקצועית.

חשוב מאוד שכל האוכל יהיה טעים וחם ושהוא יוגש לאורחים באותה נקודת זמן זאת על מנת שהאורחים יענו מארוחה משותפת ולא יצטרכו לחכות למנות שיצאו מהגריל. לכן חשוב לבחור חברה שהיא מקצועית מספיק בשביל לקיים את האירוע. לא בהכרח לקחת דווקא את החברה המציעה את המחיר הזול ביותר. שימו לב כי כאשר מישהו מציע לכם תפריט זול מידיי סביר להניח שהוא לא מקצועי מספיק. כנראה שהוא לא מגיש אוכל באיכות גבוהה ולא כדאי לקחת סיכון כאשר מדובר באירוע בו מזמינים את כל קרובי המשפחה והחברים לחגוג.

קייטרינג שף אסאדו מחזיק צוות מיומן ומקצועי המתמחה בקייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית והוא יוכל להגיע עד אליכם הביתה, לפתוח בופה בשרי עשיר ולהעניק לכם ולכל האורחים שלכם חוויית אוכל ייחודית ומיוחדת אשר ידובר עליה עליה לאורך זמן גם אחרי האירוע.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית – הדגשים

  •  חשוב להזמין את השירות מחברה בעלת מוניטין ובעלת ניסיון רב שנים
  • חשוב לוודא כי התפריט המוזמן מכיל את כל מה שצריך בשביל לקיים ארוחת בשרים מלאה בין היתר כמה סוגי בשרים, כמה סוגי תוספות, גם סוגי סלטים, שתייה קלה, שתייה חמה וקינוחים.
  • כאשר מזמינים שרותי קייטרינג בשרים על האש חשוב להשאיר מקום לצוות המטבח לעבוד ולהדליק את המנגל שימו לב שכדאי לשים את המנגל במקום מרוחק מהאירוע זאת על מנת שהעשן לא יפריע לאורחים במהלך הארוחה.

מתכננים אירוע בקרוב רוצים להזמין קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית? הגעתם אל החברה הנכונה. אנו בקייטרינג שף אסאדו נגיע אליכם הביתה ונגיש לאורחים שלכם ארוחת בשרים איכותית כזאתי שידברו עליה לאורך זמן. כל מה שנותר לכם לעשות הוא למלא את טופס הפנייה שבאתר ותוך דקות תקבלו 3 תפריטים לבחירה והצעות מחיר. זכרו קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית זו עבודה למקצוענים בלבד!