על שרותי קייטרינג אסאדו לאירועים

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו לאירועים - צלחת הגשה

חברת שף אסאדו היא חברה המתמחה בשירותי קייטרינג אסאדו לאירועים. החברה שמה לה למטרה להציע תפריטי אסאדו איכותיים במחיר נגיש ואף זול יותר משמעותית מיתר ארוחות האסאדו הקיימות בשוק האירועים.
קייטרינג אסאדו הוא למעשה קייטרינג דרום אמריקאי. את שיטת ההכנה הקרויה אסאדו המציאו למעשה האסדורים שהם היו ילידי ארגנטינה עוד לפני מאות שנים. למעשה מאז ועד היום נחשבת ארגנטינה למדינה "המבינה" ביותר בבשר בקר בכלל ובצליית אסאדו בפרט.

קייטרינג אסאדו? מה זה בכלל אומר?

רבים נוטים לטעות וחושבים שאסאדו זה סוג של בשר, אך לא ככה עניין. אסאדו היא בעצם שיטת צליה אשר מאופיינת בצלייה ארוכה הנמשכת כמה שעות ולרוב מעל מדורה אשר מעניקה לבשר טעם מעושן. היום כאשר רוצים לחקות את הטעם המעושן של הבשר מכינים אותו בתוך מעשנה ולכן הכנת קייטרינג אסאדו לוקחת זמן רב יותר מקייטרינג בשרים אחר. זאת מכיוון שהיא דורשת הכנה מראש, זמני צלייה ארוכים יותר, ציוד מקצועי אשר מעניק לבשר את טעמו המיוחד וכמובן אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד מכינים קייטרינג אסאדו אמיתי!

קייטרינג אסאדו לאירועים - צלחת הגשה
קייטרינג אסאדו לאירועים - צלחת הגשה

קייטרינג אסאדו לאירועים פתרון נפלא שרוצים לספק לרוקחים אוכל טוב ואיכותי. נכון בדרך כלל נוטים לחשוב של קייטרינג אסאדו הוא מאוד יקר ואין ומוסד הכלכלית שלמעשה לא כך הדבר אנחנו בשפע סאדו מציעים תפריט היא סאדו איכותיים אשר זולים מהשוק בכ 25% בממוצע אנו עושים זאת בגלל שיש לנו יתרון לגודל ואנו מחזיקים כחמישה מטבחים הפעילים כל הזמן. לקבלת מידע נוסף אודות תפריט אסאדו שלנו אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או לגלוש לאזור התפריטים שבאתר ולראות בצורה מפורטת את סוגי הבשרים, הסלטים, אמנות החמות, השתייה הכלה סיכת שתיה חמה וכמובן הקינוחים.

איזה סוגי קייטרינג אסאדו קיימים?

קייטרינג אסאדו נחשב לקייטרינג יוקרתיוהוא מתאים בדרך כלל לאירועים בהם רוצים לתת לעורך ארוחה איכותית ועשירה. בן אירועים ערבים בהם קייטרינג אסאדו משמש התפריט הראשי באירוע נוכל למצוא כמובן את האירועים הבאים:

  1. קייטרינג אסאדו לחתונות – תפריט קייטרינג אסאדו לחתונות בנוי בעצם בהתאם ללוח הזמנים של החתונה. בדרך כלל את יהיה בתפריט קבלת פנים בה יעברו בין האורחים מלצרים עם מנות קטנות אשר משמשות מנות פתיחה לארוחה. אחר כך ימתינו עד שתסתיים החופה ואז בדרך כלל יפתחו את בופה הבשרים.
  2. קייטרינג אסאדו לאירועים פרטיים. אירוע כזה בדרך כלל יכול להתקיים בבית בגינה או אפילוקייטרינג אסאדו לאירועים פרטיים. אירוע כזה בדרך-כלל יכול להתקיים בבית בגינה או אפילו בכל מקום שתרצו. אנחנו נגיע אליכם מנקים את כל מה שצריך בשביל לערוך ארוחה בשרית באירוע פרטי ייחודי
  3. קייטרינג אסאדו לאירועים בטבע קייטרינג אסאדו לאירועים בטבע יכול להיות חוויה יוצאת דופן גם בגלל שמדובר בטיול בחיק הטבע וגם בגלל שמדובר באוכל טוב ואיכותי. כאשר משווים בין השניים מקבלים אטרקציה קולינרית מיוחדת שתיזכר להרבה זמן. קייטרינג אסאדו בטבע יכול להיות בחוף הים, ביער, בפארקים ושוב גם בחצר הבית.

קייטרינג אסאדו הבשרים בתפריט

בדרך כלל ארוחת קייטרינג אסאדו תכיל חמישה סוגי בשרים הנחשבים לבשרים איכותיים. בין סוגי הבשרים נוכל למצוא את נתח בריסקט, צלעות, אנטריקוט, סינטה, עוף במעשנת נקניקיות צוריסוס ארגנטינאיות ועוד. חשוב לזכור קייטרינג אסאדור קייטרינג יקר יחסית ולכן יש מצבים בהם ניתן להוזיל את העלויות למשל שימו לב האם בקהל שלכם ישנם ילדים עד גיל 10 במקרה שכזה כדאי לבקש מחברת הקייטרינג לקבל הנחת ילדים. דבר זה מקובל בשוק אפילו הגיוני בגלל שהילדים לא אוכלים כל כך הרבה
לקבלת תפריטים לארוחת אסאדו איכותית ומפנקת פנו אלינו דרך האתר וקבלו שלושה תפריטים לבחירה