תוכן עניינים

שפים עד הבית - שף אסאדו

שירות שפים עד הבית של שף אסאדו מאפשר לך להזמין שף פרטי עד הבית ולהנות מארוחת בשרים איכותית. צוות שף אסאדו מונה 10 שפים מיומנים היוצאים מידי ערב אל מגוון לקוחות פרטיים ומבשלים להם ארוחת בשרים פרטית ממש אצליהם במטבח, בגינה או אפילו בחיק הטבע. השירות הייחודי של שפים עד הבית הוא טרנד הולך וגובר, בכל שנה אנו מקבלים יותר פניות מלקוחות עבור ארוחות פרטיות של שפים עד הבית שמבאים לעשות אירוע פרטי של אוכל משובח, הגשה, יחס אישי ואווירה מיוחדת. יש לנו לקוחות שמזמינים ארוחה זוגית בכל יום נישואין, חלק מזמינים ארוחת שף לציין אירוע בצורה מקורית ומבקשים ארוחת שף פרטי ליום הולדת. אנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו את טעם החיים עם תפריט מצוין של בשרים איכותיים ושפים מקצוענים אחד אחד. הצטרפו לאלפי הלקוחות שלנו ותהנו מארוחת שף בשרים איכותית שמשאירה טעם של עוד מצד אחד, אבל לא משאירה לכם מקום כי בסוף הארוחה תהיו שבעים ומרוצים. השירות מתאים למגזר הפרטי והעסקי – אנו עושים אירועי חברה רבים בכל רחבי הארץ.

שפים עד הבית לכל אירוע

זו יכולה להיות ארוחה רומנטית, זו יכולה להיות ארוחת ערב עם החברים או אפילו מסיבת רווקים ורווקות, ובכלל עכשיו מי הולך למסעדות זה הזמן להנות משפים עד הבית שיספקו לכם ארוחה כוללת ומפנקת, הרבה מנות מיוחדות ובישולים יצירתיים, צוות מיומן אשר משתלט לך על המטבח לכמה שעות והופך את הבית שלך למסעדת בשרים מקצועית. אז אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את האירוע שלכם, אם אתם אוהבים אוכל טוב אבל לא בא לכם לצאת מהבית, אם אתם רוצים חוויה קולינרית שתשאיר טעם של עוד אנו מציעים לכם את תפריט שף אסאדו, כמו כן יש לנו את רשימת השפים עד הבית באתר. מדובר בשפים מומלצי, ידועים ושירותיים. צרו איתנו קשר ונשמח להציע לכם ארוחת שף בשרית עד הבית. 

תוכן עניינים

להזמין את השף עד הבית, זה כדאי!

  • אלפי לקוחות לא טועים.
  • חומרי הגלם שלנו הם הטובים ביותר ואנחנו לא מתפשרים על איכות ועל טריות.
  • אנו מציעים תפריט שנבנה במשך שנים ומציע חוויה בלתי נשכחת של טעמים. 
  • השפים שלנו הם מקצוענים עם ניסיון רב שנים שיודעים לעשות אוכל מדהים ואוהבים לעשות את מה שהם עושים!
  • אנו מציעים תפריט צבעוני ומשתנה עם מנות ברמה הגבוהה ביותר. 
  • ניתן להזמין את השפים שלנו עד הבית בכל רחבי הארץ.

שף אסאדו – מגוון שפים עד הבית בכל רחבי הארץ

שף אסאדו מציע שירותי שף עד הבית. נשמח לשלוח לכם את אחד השפים התותחים שלנו לחוויהמיוחדת אצלכם בבית. יש לנו שפים בכל רחבי הארץ שישמחו להגיע אליכם למרכז הארץ, לצפון הארץ ואפילו לדרום הארץ. צרו קשר או השאירו פרטים לבדיקת זמינות של תאריך. נשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר ללתיאום האירוע, ניתן גם לבצע התאמות בתפריט ולבקש מהשף שינויים בתפריט.