שף פרטי מומלץ

תוכן עניינים

שף פרטי מומלץ מבית שף אסאדו

אם אתם מתכננים אירוע מיוחד ורוצים להנות מאוכל לא פחות ממדהים – אין ספק שזהו השירות אותו אתם מחפשים. ארוחת שף פרטית יכולה להיות אחלה חוויה עבור לא מעט אירועים ויכולה להתאים לחגיגות משפחתיות, אירועים בעבודה או ציון מאורע אחר שתרצו להשאיר בו זכרון מיוחד של טעמים מופלאים ואווירה מצוינת. תמיד מומלץ להוסיף איזה בקבוק יין טוב כדי לקבל חוויה ברמה ובמצב רוח טוב. חשוב לבחור יין מתאים לארוחה, יש אנשים שמעדיפים יין לבן ויש כאלו שמעדיפים לשתות יין אדום – אנו בטוחים שתהנו בכל מצב, גם אם אתם לא אוהבים יין בכלל 🙂 ניתן להוסיף להזמנה גם בקבוק יין טוב בתיאום עם השף והתפריט המוגש. הזמינו עכשיו שף פרטי מומלץ מבית שף אסאדו וקבלו ארוחת בשרים מדהימה אצלכם בסלון ( או בגינה, או בפינת האוכל 🙂

תוכן עניינים

שף פרטי מומלץ עד הבית

הרבה אנשים מחפשים שף פרטי מומלץ כדי לחגוג אירוע מיוחד. בשף אסאדו אנו מציעים לכם את השירותים של השפים שלנו – שפים מומלצים בלבד. התפריט שאנו מציעים משתנה לעיתים וניתן לבצע בו התאמות מול השף במידה ויש בקשות מיוחדות , העדפות או חלילה אלרגיות או רגישויות לחומרים מסוימים. למעט מקרים אלו אנו מזמינים אתכם לסמוך על התפריט המוצע עליו אנו עמלים במשך שנים כדי לתת לכם ארוחה בטעם מעולה.

מדוע כדאי להזמין שף פרטי לאירוע?

  • זו דרך נהדרת ליהנות מאוכל מעולה מבלי לצאת מהבית.
  • לא צריך לטרוח ולעמוד יום שלם במטבח כדי להכין ארוחה מושקעת.
  • המנות שתאכלו בארוחת שף הן מנות ברמה גבוהה כאלה שלא תכינו בעצמכם.
  • אין כמו אוכל מעולה כדי לחגוג אירוע משמח.

שף פרטי מומלץ מבית שף אסאדו

בשף אסאדו אנו מזמינים אתכם להנות משירות שף בשרים מקצועי שמגיע עם כל מה שצריך.

השפים שלנו יגיעו אליכם הביתה עם כל חומרי הגלם – הטריים והטובים ביותר, על מנת להכין לכם ארוחת שף בשרית ברמה הגבוהה ביותר. הטעמים של המנות יתפוצצו לכם בפה וכל מה שתרצו זה לקחת עוד ביס כדי להיזכר שוב בטעם המעולה. צרו עימנו קשר וקבלו הצעת מחיר לארוחת שף שף פרטית אצלכם בבית.

בשף אסאדו אנחנו לא רק יודעים לעבוד עם בשר באופן מקצועי אלא גם שולחים אליכם אנשים שבאמת יש להם תשוקה לדבר – אהבה לבשר ולאוכל טוב זה הכיף שלנו ושל כל הצוות. בסופו של דבר הכי חשוב לנו שאתם תהנו מהאוכל והשירות. 

מה יש בתפריט?

בשף אסאדו אנו מציעים תפריט המורכב ממנה עיקרית , מנות פתיחה וראשונות – שלל מטבלים ולחמים, וכמובן קינוח טוב וייחודי. ניתן להוסיף או לשנות את התפריט בהתאם לטעמכם האישי. אנו ממליצים לקחת את התפריט שלנו אך בהחלט ניתן לבצע התאמות ושינויים יחד עם השף. בקשו לשוחח עם השף על מנת להגיע לתפרי האולטימטיבי עבורכם. המנות שהנמתאות בתפריט הן מנות בשריות – אנחנו דוגלים בארוחה בשרית והמנות העיקריות הן אכן בשריות. אם אתם מחפשים ארוחת גורמה בשרית – זה בדיוק הכיוון שלנו. אם אתם יותר מתחברים אל לאורח חיים טבעוני – אין ספק שאנחנו לא הכתובת. אנו שולחים לכם שף בשרים שיכין לכם מעדן בשרי  – זו גולת הכותרת אצלנו. כמובן שאם יש בין האורחים צמחונים או טבעונים אנחנו מבטיחים לעשות עבורם את המיטב ולהציע גם להם אוכל טוב. אל תתלבטו – פשוט הרימו אלינו צלצול, שלחו הודעת וואצאפ או השאירו פנייה דרך האתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר עבור האירוע המיוחד אותו אתם מתכננים.