שף עד הבית

תוכן עניינים

שף עד הבית – שפים פרטיים עד הבית

שף אסאדו מציע שירותי שף עד הבית לכל דורש. אנו מציעים לכם להזמין את אחד השפים שלנו שיעשה לכם ארוחה בשרית בטעם מדהים. תוכלו להזמין שף עד הבית לארוחה בשרית החל מזוג ועד 20 סועדים לכל אירוע וחגיגה, בן במסגרת המשפחתית, עם החברים הטובים, או אירוע מהעבודה.

תוכן עניינים

 

בשנים האחרונות שף עד הבית הפך לשירות שאנשים רבים מבקשים להזמין ונהנים ממנו מבלי לצאת מהבית. החוויה הייחודית שאנו מציעים היא שילוב מנצח של תפריט, שילובים מעניינים של מנות וטעמים, בשרים ברמה הגבוהה ביותר ומנות בטעם מעלף.

כמה עולה להזמין שף עד הבית?

 

הזמנת שף פרטי עד הבית משתנה בהתאם לתפריט המוגש – ככל שהתפריט מציע מנות רבות יותר ומגוון גדול יותר המחיר למנה יהיה גבוה יותר). הפרמטר הנוסף שמשפיע הוא מספר הסועדים.

כמו כן מעבר לחומרי הגלם ישנן עלויות קבועות של הזמנת השירות והזמן של השף – מכאן בדרך כלל המינימום להזמנת השירות הוא כ אלפיים שח – זה יכול להיות המחיר לארוחה של זוג ואפילו עד חמישה סועדים.

אנו מזמינים אתכם להתעדכן מה התפריט הנוכחי שאנו מציעים לארוחת שף פרטי עד הבית בסגנון בשרי.

כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים – ותקבלו הצעת מחיר במייל.

 

שף עד הבית – איך זה עובד?

 

אוקיי אז החלטתי שאני רוצה להזמין שף עד הבית, איך זה עובד? האם אני צריך משהו מיוחד בבית על מנת להזמין את השירות?

ממש לא, כל מטבח סטנדרטי עם כיור, כיריים תקינים, תנור תקין – יכול להתאים.

זה כל מה שצריך, במידה ויש לכם נגינה אורגן וניתן להעביר מנגלים גחלים ניתן לבקש מהשף לעשות ארוחה בשרית על האש. איתן מבקש לעשות התאמות ושינויים מיוחדים בתפריט מול השף. התפריט הבית שלנו, שהוא התפריט האולטימטיבי לחגיגה של כל סוגי האירועים עם חוויה קולינרית מצויינת. אשמח לבוא אליכם ולעשות לכם כיף וטעים, באווירה טובה ועם אוכל משובח.

 

שף עד הבית לאירועים

 

שירותי שף עד הבית יכולים להתאים לכל מיני סוגים של אירועים. לקוחות רבים מזמינים אותנו לציין אירועים מיוחדים ולהשאיר זכרון מתוק בטעם נהדר, הצטרפו ללקוחות רבים והזמינו את שף אסאדו לכל סוגי האירועים:

  • יום נישואים
  • יום הולדת
  • מסיבת רווקות / רווקים
  • ארוחה רומנטית
  • אירוע עסקי
  • ועוד

 

למה כדאי להזמין שף פרטי עד הבית?

קודם כל ולפני הכל סיבה עיקרית להזמין שף פרטי עד הבית היא כדי לאכול אוכל מעולה ברמה של מסעדות מעלות, אם לא יותר, לא לטרוח ולא להכין שום דבר לקראת הארוחה.. אלא לשבת בבית על הספה ולחכות לרגע המיוחל שהאוכל יהיה מוכן מבלי לעשות כלום.

שף טוב לא רק יודע לבשל טוב אלא גם לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר, הטריים ביותר – חומרי הגלם אשר הוא רגיל לעבוד איתם בצורה המקצועית ביותר. באופן זה השף יודע להגיש את התוצר הטוב ביותר – שהוא ארוחה בטעם מדהים עם מנות מגוונות, ארוחה המורכבת ממנות שכנראה לא היית מכין בעצמך בבית (אלא אם אתה ממש שף בעצמך 🙂

מעבר לאוכל המעולה, לפינוק שבעניין ולשירות האישי והנעים, אנו בטוחים שתהיה לכם חוויה מעולה שתשאיר טעם של עוד. אנו מזמינים אתכם לבצטרף לקהל הלקוחות שלנו ולהנות משירות מקצועי, שפים תותחים, ואוכל מדהים. בשף אסאדו אנו מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר כדי לספק לכם אוכל משובח, השפים שלנו יודעים לעבוד עם בשר ולהכין מנות מדהימות. הזמינו חוויה ייחודית ואנו בטוחים שתחזרו אלינו לטעם של עוד.