שף בשר עד הבית

תוכן עניינים

שף בשר עד הבית

שף בשר עד הבית - שף אסאדו

אנשים רבים רוצים לעשות אירוע קייטרינג בבית אבל לא מעוניינים להתעסק בכל הטירחה של ארגון האירוע, קניית המצרכים מבעוד מועד, הכנה המזון במהלך האירוע, וניקיון של כל הכלים שהצטברו מהבישול והארוחה. שף אסאדו מציע שירותי שף בשר עד הבית. אנחנו נשמח לעשות את האירוע עבורך מאלף ועד תו, הצוות שלנו מורכב משפים מוכשרים בעלי ניסיון רב בהפקת אירועים ובעולם המסעדנות.

שף בשר עד הבית איך זה עובד?

כל מה שאנחנו צריכים לדעת איפה יתקיים האירוע, באיזה תאריך זה מתרחש, כמה אנשים עתידים להגיע ומה הוא התפריט הנבחר. אנחנו שולחים אליכם שפם נושא בשרים איכותיים וכל מה שנשאר לכם זה לשבת על הכיסא ולהנות מהאירוע. אנחנו נדאג להכל והאורחים שלכם יקבלו בשרים נהדרים אשר עשויים במקום על מנגל גחלים ומוגשים על בופה לנוחיות האורחים. אתם מוזמנים להציץ התפריטים שלנו כדי לבחור מהו התפריט המושלם עבור האירוע שלכם בהתאם לתקציב הקיים.

תוכן עניינים

שף בשר עד הבית

שף בשר עד הבית כשרות

בישראל נושא כשרות נקבע על ידי הרבנות הראשית לישראל ישנן תעודות כשרות שונות בכל מיני דרגות. שפע סאדו מחזיק מספר מטבחים שונים על כן יכול למצוא פיתרון בכל רמת כשרות בה אתם חפצים. בין רמות הכשרות שאנו מחזיקים:

  • כשרות רבנות
  • כשרות למהדרין
  • כשרות מחפוד

 ועוד

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל הנוגע תעודות כשרות למיניהן ואנו בטוחים שנוכל לעזור לכם בנושא. פנו אלינו עכשיו דרך האתר וקבלו הצעת מחיר במהירות, ובלי חפירות מיותרות.עבור שירותי שף בשר עד הבית איכותי.

שף בשר עד הבית סוגי תפריטים

שף אסאדו מציע מספר תפריטים שונים בהתאם לתקציב שלכם.אנחנו מזמינים אתכם להתרשם התפריטים באתר ולבחור בזה שהכי מתאים לצרכים שלכם. שניהם תפריטים יותר בסיסים בעלות נמוכה יותר וכמובן תפריטי פרימיום מפנקים עלות גבוהה יותר שמגיעים עם תמורה שווה יותר.

כמו כן במידה והם יש דברים שאתם מעוניינים בהם ולא מופיעים בתפריט אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונמצא ביחד פתרון מתאים, בין היתר יש לנו גם תפריטים צמחוניים תפריטים טבעוניים לכל המעוניין.

שף בשר עד הבית חשוב לדעת

אם אתם מעוניינים להזמין שירותי שף בשר עד הבית למנגל גחלים בשרים משובחים שנעשים ואהבה וניסיון רב על ידי השפים שלנו חשוב שתדעו שהמנגל בו אנו משתמשים עובד על גחלים לוהטות ולכן יוצר עשן. מכאן יש לקחת בחשבון את מיקום המנגל, עלינו למקם אותו תחת כיפת השמיים בין אם מדובר במקום פתוח כמו חצר של וילה תפסיק גג המאפשר זאת או מרפסת. נוסף על כך יש לקחת בחשבון איש המנגל לא יהיה צמוד לאורחים על מנת שזה לא יקלקל להם את האווירה באירוע. את הבשרים אנו מגישים על בופה, האוכל מוגש בקלאשים שעומדים על פתיליות אשר שומרות על המנות חמות ורעננות בכל משך הארוחה.

קייטרינג שף אסאדו מקפידים להשתמש בחומרי הגלם הכי טובים שיש בשוק באופן קבוע, אנו דוגלים בבחירת מוצרים טריים וטעימים כאשר אנו מגיעים לאירוע. מבטיחים לכם הנאה צרופה מכל ביס ומנה במהלך הארוחה. אנו שולחים צוות מקצועי ואמין, בעל ניסיון של שנים רבות בעל האש שיבוא לעשות לכם טעים בפה ובלב, ובטוח שתישארו עם טעם של עוד. אל תהססו והשאירו לנו פרטים כבר עכשיו על מנת לקבל הצעת מחיר עבור האירוע אותו אתם מתכננים. מאחלים לנו להיפגש בקרוב ושיהיה בתאבון!