קייטרינג על האש מחיר

תוכן עניינים

רבים חושבים של להזמין קייטרינג על האש לאירוע פרטי עולה הרבה כסף ודורש התארגנות רבה נקודה למעשה לא כך הדבר אנו בחברת שפע סאדו מספקים תפריטי קייטרינג על האש במחיר מנצח הוא בשיטת הכל כלול.

קייטרינג על האש מחיר ששווה לשלם

התפריטים שלנו כוללים מנות בשר על האש וגם תוספות חמות סלטים טריים. אם תרצו ניתן גם לרכוש מאיתנו שירותי השכרת ציוד לאירועים או אפילו שירותי מזיגה לבר. אם תרצו תוכלו גם להרחיב את התפריטים או לצמצם אותם. המטרה שלנו היא להצליח לספק לכם שירות במחיר מנצח!

מחיר קייטרינג על האש נקבע בהתאם לכמה פרמטרים;

  • עלות הנסיעה למקום האירוע, האם מדובר בנסיעה ארוכה או קצרה שגוררת גם עלויות נוספות של דלק ואפילו תשלום בעבור השעות הנוספות של העובדים.
  • מחיר קייטרינג על האש נקבע גם בהתאם לכמות הסועדים באירוע כאשר האירוע מכיל הרבה סועדים המחיר יכול להיות יותר נמוך עם מחשבים אותו בעבור כל סועד. כמובן שככל שהאירוע יותר מצומצם עלות לשואל עלולה להיות גבוהה יותר.
  • מחירי קייטרינג על האש יכולים להשתנות גם בהתאם לעונה באתם אתם רוצים לקיים את האירוע שלכם, כמובן בעונת השיא או עונת הביקוש המחירים יהיו יותר גבוהים מאשר בעונת השפל או בעונה שבה כמעט אין ביקוש לקייטרינג על האש
  • מחיר הבשר מאוד מושפע מרמת הכשרות. ככל שרמת הכשרות גבוהה יותר כך מחירו של הבשר יהיה גבוה יותר וכמובן ישפיע על מחיר המנה הסופית של הסועד.
  • מחיר קייטרינג על האש לאירועים יכול להיות מושפע גם היום בו מתקיים האירוע למשל ביום שבת זה יום שהרבה חברות קייטרינג לא עובדות ולכן אם תחליטו לקיים את האירוע שלכם בשבת אומנם לא תצטרכו לדאוג לעניין הכשרות אבל כן תצטרכו לדאוג לעניין הצוות שיהיה פנוי לעשות לכם את האירוע.

אם אתם מחפשים קייטרינג על האש במחיר זול ניתן גם לפנות היום ל חברות שמספקות את השירות למשל חברת המנגליסטים אספקת תפריטי קייטרינג על האש בעלויות של בן 100 שקלים ועד 200 שקלים (בערך אל תתפסו אותי במילה) ואז בעצם מקבלים פתרון לארוחת בשרים זולה יותר.גם ארוחה הזאתי מכילה בשרים ותוספות וסלטים וכל מה שצריך אבל סוג הבשר שהתפריט מציע הוא שונה מסוג התפריט שמציע קייטרינג אסאדו

קייטרינג על האש מחיר מנצח

אם אתם רוצים לדעת מה באמת מחירו של קייטרינג על האש, פשוט מלאו את טופס הפנייה שבאתר ותוך דקות תקבלו שלושה תפריטי אסאדו בליווי מחירון אירועים. אל תשכחו כי ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר. הזמינו בהקדם ושמרו לכם את התאריך המועדף עליכם ביותר. צוות שף אסאדו ישמח להציע לכם את תפריט בופה על האש במחיר מנצח!

עניין נוסף המשפיע על מחיר קייטרינג על האש הוא בעצם גורמים שאינם תלויים חברת הקייטרינג או בלקוח לפעמים ישנו מצב שעקב רגולציה בדרישות של חוק מאוד קשות נאלץ בעל הקייטרינג לקחת מחיר גבוה הרבה יותר ממה שעולה לו האוכל ואנשי הצוות. וזה רק בשביל לממן את ההוצאות הנלוות של העסק. למען החישוב ניתן להגיד באופן גס כי אם עלויות המזון עולות מעל לשליש מעלות המנה ישנה תקלה בשרשרת התמחור ואז חברת הקייטרינג צריכה לעלות את מחיר תפריט קייטרינג על האש שהיא מציעה.

קייטרינג על האש ושירות שקיים בכל מיני צורות או בכל מיני רמות על מנת להתאים את התקציב שלכם תפריט נכון עליכם לכתוב במייל מסודר את התקציב ואת כמות הסועדים שיש באירוע יחד עם זאת כדאי להוסיף גם את הציפייה שלכם זאת על מנת שהצוות הקייטרינג אוכל לנסות לספק לכם מוצר טוב שכל היה בדיוק לטעמכם ולרצונות שלכם במחיר כדאי.

עניין נוסף שכדאי לשים לב אליו כאשר מחשבים את עלויות האירוע הוא עניין הטיפים. רבים שואלים אותנו האם צריך לתת טיפ או שלא צריך לתת טיפ כמובן שתשובתנו היא שלא צריך לתת טיפ, אבל כל אחד יכול לנהוג לפי תחושתו, אך גם עניין זה צריך להיכנס לתחשיב של בעל האירוע כאשר הוא מחשב את העלויות הנלוות.

כמו כן אם רוצים לחסוך בעלויות אפשר גם לנסות לבחון אופציה של שירות מנגליסט אוגרים הם שיגיע ורק יעשה על האש, אנו לא מספקים שירותים כאלה אך ידוע לנו כי ניתן למצוא בשוק אנשים אשר ישמחו לעשות על האש במשך כמה שעות בתמורה לכ 800 שח לאירוע.

לסיכום, כפי שראיתם מחיר קייטרינג על האש לאירועים תלוי בהרבה פרמטרים.ניתן לרכוש שירות אקסלוסיבי ויוקרתי וניתן אפילו לקבל רק שירותי גרילמן. בכל מקרה לקבלת הצעת מחיר מאיתנו בעבור השירותים שלנו אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם שיהיה לכולם בתיאבון