קיטרינג על האש לאירועים קטנים

תוכן עניינים

הרבה אנשים מחפשים קייטרינג איכותי, טעים ובמחיר הוגן כדי לערוך אירוע. שף אסאדו נותן שירותי קייטרינג על האש לאירועים קטנים כמו ימי הולדת או אירוע קטן למשפחה, אירועים גדולים כמו חתונות בר מצוות ואירועי חברה וכנסים למאות עובדים. נשמח להציע לכם מגוון פריטים שווים במיוחד עם בשרים נעדרים שנבחרו אצל הקצב בקפידה ובעין מקצועית של שפים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום הקייטרינג, ההסעדה ועולם אירועים.

קרא בעמוד זה

קייטרינג על האש לאירועים קטנים

מה כולל שירות קייטרינג על האש לאירועים קטנים?

 

  • שף אסאדו נותן שירותי קייטרינג על האש לאירועים קטנים בכל רחבי הארץ, ולכל סוגי האירועים מקטנים ועד גדולים. השירות שלנו כולל:

אנשי צוות – שף מומחה לבשר אסאדו אשר הכין לכם את המנות הטובות ביותר.

  • כלי הגשה – אנו מביאים בוצ'רים מרשימים בצק אלים חודרים השומרים על החום של המנות בבופה, ככה האורחים יכולים להנות מאוכל חם לאורך זמן.

נתחי בשרים איכותיים – בכל תפריט אשר תבחרו יש בשרים ברמה גבוהה שמוגשים במהלך האירוע.

  • ציוד נלווה קייטרינג שף אסאדו מציע שירות השכרה לציוד נוסף לאירועים מכלים מהודרים מפורצלן ועד שולחנות, כסאות וציוד ישיבה נוסף.

 

קייטרינג על האש לאירועים קטנים מיקום

 

כאשר אתם מזמינים קייטרינג על האש לאירועים קטנים חשוב לקחת בחשבון את מיקום המנגל נקודה אסור שיווצר מצב בו האורחים שלנו סובלים מעשן על הפרצוף שלהם במהלך האירוע. מיותר לציין כי הקמת המנגל מוכרחה להיות במקום פתוח על מנת שאני אוכל להתפזר תחת כיפת השמיים, במרפסת או על גג. ומנגד כמובן חשוב שהם אנגליה ממוקם באזור של האירוע ולא רחוק מידי שיהיה כל לשנע את האוכל המוכן אל הבופה.

מבחינת מיקום גיאוגרפי קייטרינג שף אסאדו מציע שירותים בדרום הארץ, בצפון הארץ ובמרכז הארץ. אשמח לשלוח לכם הצעת מחיר עבור האירוע שלכם, אל תהססו להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

 

קייטרינג על האש לאירועים קטנים כשרות

 

קייטרינג שף אסאדו מחזיק מספר מטבחים שונים ולכן יכול לספק שירותי קייטרינג ברמות כשרות שונות החל מי כשרות של הרבנות ועד כשרות גלאט. אנו מחזיקים גם בתעודת כשרות למהדרין ויכולים להביא לכם אוכל של מחפוד. אי טכנולוגיות נוספות בגין רמת כשרות מסוימת אך ברמת העיקרון המחירים בדרך-כלל אחידים אלא אם מדובר ברמת כשרות מחמירה מהרגיל.

כלי ההגשה שלנו עשויים מבמבוק מהודר חד-פעמי ומתכלה פסיקה אנו בעד שמירה על איכות הסביבה והכלים שאנו משתמשים ידידותיים מבחינה אקולוגית נקודה אם תחפצו בכלים רב פעמיים נשמח להציע להשכיר לכם כלים מהודרים אשר עשויים פורצלן. במידה ואתם זקוקים לציוד נוסף עבור האירוע שלכם פנו אלינו יחד עם ההזמנה של שירותי הקייטרינג.

 

עלויות קייטרינג על האש לאירועים קטנים

 

כאשר אתם מחליטים לקיים אירוע על האש חשוב שתכירו מה הם הגורמים שמשפיעים על המחיר. אפשר לסכם שיש שני פרמטרים עיקריים שהשפיעו על העלות הכוללת של האירוע שלכם נקודה הראשון מביניהם הוא בחירת תפריט, העלות של כל תפריט מתייחסת לבן אדם אחד יש לנו תפריט מצומצם יותר בעלות נמוכה יותר וישנם תפריטי פרימיום מפנקים יותר שעולים יותר כסף בהתאם לתמורה שאתם מקבלים. הפרמטר השני הוא מספר האורחים שלכם. מכאן חשוב להבדיל בין אירוע שבו מקבלים החזר מסוים 100 אורחים כמו חתונה או בר מצווה או שמדובר באירוע שאתם סופגים את כל העלות שלו. לכל אחד יש תקציב שונה איזה ובהתאם לכך הוא בוחר את התפריט שהכי מתאים לו.

קייטרינג בשרי כשר

קייטרינג בשרי כשר – שף אסאדו

ישנם סוגים רבים של תפריטי קייטרינג בשרים המתאימים לאירוע קייטרינג כשר