קייטרינג על האש מחירים ותפריטים

תוכן עניינים

קייטרינג על האש

אם יש דבר שישראלים אוהבים לעשות זה על האש! בכל חג כמעט אנו נוהגים לעוט על כל הפארקים, הגנים הגגות והמרפסות כדי להנות מארוחת בשרים מפנקת על האש. שף אסאדו מציע שירותי קייטרינג על האש שלא תשכחו לעולם, לקוחות רבים שלנו חוזרים שנה אחר שנה כדי שנרים להם אירוע עם שפע בשרים איכותיים וטעימים שבא ללקק את האצבעות.

תוכן עניינים

עלויות קייטרינג על האש 

 

אנו בשף אסאדו אוהבים שהלקוחות שלנו מרוצים עד הגג מהאוכל, השירות, איכות האוכל, הניסיון וכמובן המחיר!

כדי לתת שירותי קייטרינג על האש במחירים אטרקטיביים חשוב להבין מהם הגורמים אשר משפיעים הכי הרבה על עלויות האירוע שלכם – 

  • העונה – העונה בה מתקיים האירוע.
  • יום בשבוע – יכולים להיות הבדלים בעלויות בשל יום בתחילת שבוע , אמצע שבוע או סוף שבוע.
  • מספר האורחים – חשוב לשים את הדעת כי מספר האנשים שמגיעים ברגע האמת לאירוע בהכרח שונה ממספר המוזמנים. יש לעדכן את הקייטרינג במספר האנשים הסופי טרם האירוע.
  • התפריט בו בחרתם – אנו מציעים מגוון תפריטים בתקציבים שונים, מתפריט בסיסי ועד תפריט פרימיום.
  • מיקום גאוגרפי – ייתכנו עלויות נוספות בשל מיקום גיאוגרפי בעבור דלק וזמן.
  • ציוד נלווה – במיד הוהחלטתם לשכור ציוד נוסף עבור האירוע כגון כסאות ושולחנות, כלי אוכל מהודרים ועוד.

נשמח להמליץ לכם את מהו התפריט האולטימטיבי המתאים לתקציב שלכם ולאופי האירוע.

פנו אלינו דרך האתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר עבור האירוע המתוכנן.



קייטרינג על האש סוגי האירועים

 

קייטרינג שף אסאדו מספק שירותי קייטרינג לכל סוגי האירועים קטנים כגדולים, אנו מתאימים את עצמנו לצרכי הלקוח. כל אחד מהתפריטים שלנו לספק לכם חוויה בלתי נשכחת עם בשר משובח ואיכות ללא פשרות. קייטרינג על האש מתאים לאירועים יוקרתיים כמו חתונות בר מצוות ואירועים עסקיים למיניהם כמו כנסים מקצועיים והאירוע חברה עבור עובדים. נוסף על כך אנו גם נותנים שירותי קייטרינג על האש לאירוע עם החברה או עם המשפחה כמו יום הולדת או יום נישואין.

 

קייטרינג על האש – מה עושים עם האורחים הטבעונים

 

לאחרונה יש עליה גדולה בביקוש לאוכל טבעוני בישראל. הרבה לקוחות שלנו שמזמינים קייטרינג על האש מציינים כי יש להם חלק מהאורחים שלא אוכל בשר ומעוניין באוכל טבעוני. השפים האסאדורים שלנו שיודעים לעשות אומנות מנתח בשר, ‏יודעים גם כיצד ניתן להכין מנות טבעוניות נהדרות וטעימות. במידה ואתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר טבעונית או להקציב מספר מנות טבעוניות מההזמנה שלכם ציינו זאת בהזמנת שירותי הקייטרינג על האש. הלקוחות שלנו מספרים כי כל האורחים שאין להם יוצאים שבעים ומרוצים עד הגג מהטעם הנפלא של האוכל בין אם מדובר בסטייק אנטריקוט או במנות הטבעוניות שלנו.

 

קייטרינג על האש מיקום

 

לקייטרינג שף אסאדו יש ניסיון רב שנים בהפקת אירועי קייטרינג על האש בכל סוגי הלוקיישנים האפשריים.

ביצענו חתונות רבות שהתקיימו באולמות אירועים ובמקומות נהוג לקיים אירועים, וכן בבתים פרטיים, וילות, ואפילו בטבע – באיזורים פתוחים. קייטירינג שף אסאדו יודע להתמודד עם כל תנאי השטח תוך כדי שמירה על איכות התוצר, והגשה על בופה מזמין, אנו מביאים עמנו לכל אירוע פתיליות אשר שומרות על חום האוכל המוכן – באופן כזה האורחים יכולים להנות ולחזור לבופה בכל מהלך הארוחה והאוכל נשאר חם וטעים.

קייטרינג על האש