קייטרינג בשר

תוכן עניינים

קייטרינג בשר

בישראל ישנם הרבה מאוד חברות של שירותי קייטרינג בשר. מה חשוב לדעת כדי לבחור נכון את החברה שבה לעשות את האירוע שלך? קייטרינג שף אסאדו מציעה שירותים מקצועיים, אמינים, עם טעם משובח ושירות אדיב של שפים בעלי ניסיון רב. אנו מבטיחים כי האורחים שלך יחזרו הביתה שבעים ומרוצים עם חיוך על הפנים.

פנה אלינו דרך האתר ונחזור אליך עם הצעת מחיר בהקדם, שף אסאדו מציע מחירים אטרקטיביים ביותר עם תמורה מדהימה וטעם ערב לחיך.

תוכן עניינים

קייטרינג בשר מקצועי

 

שף אסאדו מציע שירותי קייטרינג בשר ברמה הגבוהה ביותר שיש בישראל. 

  • אנו עובדים בכל רחבי המדינה מצפון ועד דרום וכמובן במרכז הארץ. 
  • אנו מקפידים לערוך שיחת תיאום בין השף הראשי שאנו שולחים ביום האירוע, לבין מזמין השירות – הלקוח. בשיחה זו אנו דואגים לוודא שכולנו נמצאים באותו ראש וסגורים על כל הפרטים החשובים. בין היתר צריך לראות שאנו יודעים 
  • מה התפריט בו בחרתם.
  • האם יש בקשות יוצאות דופן כמו מספר מנות טבעוניות וצמחוניות מלבד התפריט לכלל האורחים. 
  • כמה אנשים משתתפים באירוע, 
  • באיזה שעה את צריכה להתחיל ארוחה 
  • באיזה שעה הצוות שלנו מגיע על מנת להתמקם ולהכין את כל מה שצריך וכיוצא בזה.
קייטרינג לאירועים שף אסאדו

עלויות קייטרינג בשר

 

לקוחות רבים שפונים אלינו מקבלים הצעת מחיר מתלבטים באיזה תפריט כדאי להם לבחור, בנים מטעמי תקציב כמו שלא בטוחים מה יותר מתאים לאופי האירוע. כאשר אתם בונים את התקציב לאירוע עם קייטרינג בשר חשוב להכיר את גורמים שהשפיעו הכי הרבה על המחיר. גורם מספר אחת שישפיע הכי הרבה על העלות הכוללת של האירוע הוא מספר הסועדים. כולנו יודעים שלא כולם מוזמנים מגיעים לאירוע בפועל ולכן חשוב לסגור מול הקייטרינג על מספר הגיוני, ניתן גם לחרוג כלפי מעלה, ויש אפשרות שביום האירוע יגיעו יותר אורחים. שף אסאדו תמיד ערוך למצב בו יגיעו יותר אורחים, אנו דואגים שכולם יהיו שבעים ושהכמות של חומרי הגלם תספיק לכל הערב. גורם נוסף אשר ישפיע על המחיר הסופי של האירוע הוא התפריט בו בחרתם, אנו מציעים מגוון תפריטים החל מתפריט בסיסי לתקציב מצומצם יותר ועד תפריט פרימיום מפנק ראש עולה יותר ומגיע עם תמורה מדהימה בהתאם לכך.

ישנם גורמים נוספים אשר משפיעים על העלות של אירוע כמו למשל עונה בשנה, יום בשבוע והמיקום הגיאוגרפי בו מתרחש האירוע.

 

קייטרינג בשר סוגי אירועים

 

שף אסאדו ישמח לתת לכם שירותי קייטרינג בשר ‏עבור כל סוגי האירועים. סוף אסאדו עושה אירועים קטנים ופרטיים, אירועי בוטיק לחברה או למשפחה, ואירועים גדולים יותר כמו חתונות, בר מצוות,, כנסים מקצועיים אירוע חברה מארגונים קטנים של כמה עשרות עובדים ועד ארגונים לאומיים גדולים בסדר גודל של מאות סועדים. אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך המייל, דרך הוואטסאפ, או בטלפון נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר עבור האירוע שלכם. ובטוחים שתוכלו למצוא תפריט אטרקטיבי לסוג האירוע ולתקציב שלכם.

 

קייטרינג בשר על האש 

 

חשוב לציין באירועים של קייטרינג בשר על האש כי שף אסאדו עושים אירועי בשרים עם מנגל גחלים לוהטות.יש לקחת בחשבון כי המנגל מייצר עשן ולקחת את זה בחשבון לפני שאנו ממקמים את מנגל עצמו באירוע. מצד אחד זה מאוד כיף שמריחים את הבשר וזה עושה חשק, כולם מזילים ריר וכבר רוצים לאכול. אבל אנחנו רוצים להימנע ממצב בו העשן יגיע אל האורחים ויפריע להם חלילה.