קייטרינג בשרים על האש

תוכן עניינים

שף אסאדו קייטרינג בשרים לאירועים
שף אסאדו קייטרינג בשרים לאירועים

בשר צלוי על גריל הוא בחירה נפוצה לכל סוג של אירוע, החל ממפגשים ארגוניים ועד למפגשים משפחתיים.  ריח של בשר צלוי מפתה ברמה הנדרשת בכדי לגרום לכל אחד להזיל ריר, וכשזה מגיע לקייטרינג, אין דרך טובה יותר להרשים את האורחים.  במאמר זה נדון במאפיינים של קייטרינג בשרים על האש, ונספק כמה רעיונות לתפריט שיעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם.

מסמר האירוע: קייטרינג בשרי על האש 

כל מי שמארגן אירוע כלשהו, חברתי או עסקי, משפחתי או המוני, יודע טוב מאוד שהאירוע יכול לקום או ליפול על איכות האוכל. לכן, חשוב לבחור חברת קייטרינג שיודעת לעשות את העבודה, שיודעת לצלות סטייק מושלם לא לאדם אחד ולא לעשרה אלא ל-100  300 או אפילו 500. עבור אוהבי הבשר, אין דבר טוב יותר מאשר אסאדו סטייק עסיסי או עוף צלוי עסיסי.

קייטרינג על האש – לא רק בשרים

אך בנוסף למנות הבשריות, שירות קייטרינג יציע גם אופציות נוספות. חובבי פירות ים יאהבו את מדליוני הסלמון, אפויים לשלמות עם עשבי תיבול מלאי טעם. ולצמחונים, תבשיל הפטריות והארטישוק הוא אופציה מצוינת ומשביעה. אבל המנות העיקריות הן רק חלק מהעניין.

מבחר סלטים

שירות הקייטרינג צריך גם להציג מבחר הסלטים מרשים לא פחות, הכולל סלטים ירוקים קלאסיים, סלטי שוק ישראלי, ואפילו סלט דובדבנים עם בצל סגול וזיתי קלמטה. אסור לשכוח גם את החמוצים הביתיים, רצועות הגזר עם הפקאן הסיני, והחצילים בגריל בטחינה. מגוון כל כך גדול וטעים של סלטים, מבטיח שיש משהו לאכול, לכל אחד.

בלי קינוח אין מנוח

ואחרי המנות העיקריות אסור להזניח את הקינוח: מגוון קינוחים אישיים, ביניהם פטיפורים איכותיים, מוסים, עוגות אישיות ועוד. זו הדרך המושלמת לסיים ארוחה ולהשאיר את האורחים מרוצים ומתרשמים.

תפריטים אפשריים לקייטרינג בשרי על האש

אחד היתרונות של קייטרינג בשרי על האש הוא מגוון הבשרים שניתן לצלות.  בשר בקר, עוף, או כבש הם אפשרויות פופולריות, ולכל אחת מהן יש טעם ייחודי.  הנה כמה רעיונות לתפריטים אפשריים:

  • ברביקיו קלאסי

    תפריט זה כולל בשר בקר ועוף בגריל, המוגש עם תוספות BBQ קלאסיים כגון סלט כרוב, סלט תפוחי אדמה ושעועית אפויה.

  • חגיגה ים תיכוני

    תפריט זה כולל טלה או עוף בגריל, מוגש עם פיתות, חומוס, צזיקי וסלט יווני.

  • פיאסטה מקסיקנית

    תפריט זה כולל עוף בגריל ובשר בקר, מוגש עם סלסה, גוואקמולי, שעועית שחורה ואורז.

  • אפשרות צמחונית

    לאוכלי לא בשר, ירקות בגריל כמו פטריות פורטובלו, קישואים וחצילים יכולים לשמש כמנה עיקרית.  מגישים עם מגוון מטבלים ורטבים לארוחה שלמה.

קייטרינג איכותי על האש

  1. איכות הבשר
    ההבדל בין שירותי קייטרינג שונים היא איכות המנות.  קייטרינג בשרי בגריל אינו יוצא דופן.  כדי להבטיח את איכות הבשר, חשוב לבחור בחברת קייטרינג מוכרת המשתמשת בחומרי גלם איכותיים.  הבשר צריך להיות טרי ולעולם לא קפוא.

  2. איכות הבישול
    בנוסף, יש לעקוב בקפידה אחר תהליך הבישול כדי להבטיח שהבשר מבושל לשלמות.  צליית יתר או צלייה לא מספיק עלולים להרוס את הטעם והמרקם של הבשר.  שף מיומן יידע לצלות את הבשר לטמפרטורה המושלמת ולוודא שהוא עסיסי וטעים.

  3. איכות השירות
    אך לא מדובר באוכל בלבד: חובה לתחזק ולנקות את הגריל באופן קבוע. על השפים וצוותם לשמור על סדר, ניקיון והיגיינה בכדי למנוע תקלות לא נעימות. ומעל לכל, לא פחות חשוב מאיכות הבשר ושיטת הצלייה, היחס ללקוח ולאורחיו, מרגע הזמנת הקייטרינג ועד לרגע בו מקפלים את הציוד, הוא היח"צ הטוב ביותר של כל עסק.

קבל את מחירון האירועים

קייטרינג בופה מחירים והמלצות

קייטרינג בופה מחירים והמלצות זה הצד הראשון, למעשה שני הצעדים הראשונים לאירוע שלך.  הוא שירות של הספקי אוכל המספק את האוכל והשירותים הקולינריים באירוע בצורת

קייטרינג בשטח

קייטרינג בשטח – המפתח לאירוע מוצלח קייטרינג בשטח הוא פתרון מושלם עבור אירועים במקומות פתוחים ובמקומות בהם אין מטבח קיים. במאמר זה, נתמקד בקייטרינג בשטח

קייטרינג כשר

קייטרינג כשר הוא הפתרון המושלם עבור אירועים דתיים ומשפחתיים. קייטרינג כשר מציע אוכל כשר ושירות מקצועי לאירועים הדתיים. במאמר זה, נדבוך על היתרונות של קייטרינג

קייטרינג לבת מצווה

קייטרינג לבת מצווה הוא הפתרון המושלם עבור אירועים דתיים ומשפחתיים. קייטרינג לבת מצווה מציע אוכל טעים ושירות מקצועי לאירוע המיוחד הזה. במאמר זה, נדבוך על

קייטרינג לאירועים בבית

קייטרינג לאירועים בבית הוא הפתרון המושלם עבור אלו שרוצים לארח אירוע מוצלח בנוחות הבית. קייטרינג בבית מציע לכם את האוכל הטעים והמגוון, השירות המקצועי והנוחות