קייטרינג אסאדו מחירים

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו לחתונות

מתכננים להזמין קייטרינג אסאדו אבל לא יודעים מהו סדר גודל של העלויות? בעמוד זה ננסה לעשות סדר בשרותי קייטרינג אסאדו, במחירים ובעלויות השירות. מתכננים לקיים אירוע קייטרינג אסאדו בקרוב? פנו אלינו לקבלו הצעת מחיר משתלמת לאירוע קייטרינג בשרים ואיכותי עם עמדות אסאדו פרונטליות

קייטרינג אסאדו מחירים ותפריטים

המחיר של קייטרינג אסאדו נקבע בהתאם לקריטריונים וכמה משתנים אשר משפיעים על המחיר לכאן או לכאן:

  • התאריך בו אתם מתכננים לקיים את האירוע מכך כאשר מתכננים לעשות את האירוע בעונת הביקוש בדרך כלל מחיר לקייטרינג אסאדו יהיה גבוה יותר מאשר בעונה החלשה
  • התפריט שאתם בוחרים יכול לכלול בשר אסאדו משובח מכל מיני סוגים בכל מיני צורות הכנה, שימו לב שאת תפריט ומחיר בתוכו הכנת בשמים פרונטאלית ובאמת מעניק לעור איך אתה חוויית בשרים שישב קייטרינג אסאדו. הרבה חברות מציעות פשוט בשר אסאדו אבל שמכינים אותו על מנגל רגיל ואז קייטרינג אסאדו לא מהווה כזה אטרקציה ולכן המחיר שלו לא צריך להיות כל כך גבוה 
  • המקום בו מתקיים אירוע אם אתם מקיימים את האירוע במקום אשר דורש הרבה אחריות מקדמיות, בדרך כלל זה גם יעלה יותר כסף ויגרור עלויות הכנה ותפעול, למשל אזורי הכנת אסאדו או הכנת אוכל רחוקים מאזור בו מגישים את האוכל יאלץ להביא הרבה צוות לאירוע ולכן עלויות יהיו יותר גבוהות.
  • התפריט שאתם בוחרים – תפריט אסאדו יכול להכין כל מיני סוגים של מנות, אם התפריט מכיל גם מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות ביניים וקינוחים בדרך כלל הוא יהיה יותר יקר מתפריט שלא מכיל את כל המנות הללו 

קייטרינג אסאדו מחיר

מחיר מנה באירוע קייטרינג אסאדו נע בד"כ בין 200 ש"ח ועד ל 300 ש"ח בעבור כל סועד. בד"כ ילדים מגילאי 3-10 יהיו זכאים ל 25% הנחה. לקבלת הצעת מחיר לאירוע קייטרינג אסאדו בהתאם למקום, התאריך וכמות הסועדים הצפויים באירוע שלכם, צרו עמנו קשר דרך האתר ונשמח לשלוח אליכם הצעת מחיר מדוייקת , טעימה ומנצחת!

קייטרינג אסאדו לחתונות מחיר

מחיר של קייטרינג אסאדו לחתונות יכול להשתנות על פי מספר גורמים, לדוגמה:

  • מספר המוזמנים לאירוע
  • בחירת התפריט
  • מיקום גיאוגרפי
  • עונה בשנה
  • יום בשבוע
  • ציוד להשכרה

כאשר אתם מחליטים לקבוע אירוע עם קייטרינג אסאדו לחתונות חשוב שתיקחו בחשבון את המרכיבים של המחיר, בדרך זו תוכלו לשלוט בתקציב שלכם ובעלויות של האירוע. קייטרינג בטבע מציעה קייטרינג אסאדו, בשרים על האש על מנגל גחלים, תפריטים טבעוניים לכל המעוניין עם רמת כשרות בכל הדרגות על פי דרישה של הלקוח. אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך אתר לפרטים נוספים על מנת לתאם לכם אירוע עם קייטרינג אסאדו איכותי.

קייטרינג אסאדו רמת הכשר ומחיר

בישראל יש רמות שונות של כשרות, קייטרינג בטבע אנו מחזיקים מטבחים שונים עם תעודות כשרות שונות כך שיש פתרון עבור כל סוגי הכשרות. אנו מבטיחים לכם קייטרינג אסאדו לחתונות כשר וטעים במחיר הוגן ושפוי. קייטרינג בטבע לא נוהג לקחת סכומים מטורפים עבור מנה רק בגלל האירוע הוא חתונה. אנו מציעים מחירים אטרקטיבים בשוק החתונות ובכלל עבור כל סוגי האירועים.

איש באמונתו יחיה תפסיק אנו מבינים שלכל אדם יש השקפה שונה בחיים מכך נובעת גם בחירתו ברמת הכשרות המתאימה לו עבור החתונה. בין רמות הכשרות הבולטות בשוק:

  • רבנות
  • בדצ
  • גלאט
  • כשר למהדרין

כיצד לבחור קייטרינג אסאדו לחתונה במחיר טוב?

בכל הנוגע לחתונה קבלת החלטות היא תהליך לא פשוט המעורבים בו גורמים רבים ביניהם – החתן, הכלה,  ההורים של החתן, ההורים של הכלה, כל מיני אורחים שמגיעים לחתונה וצריך להתחשב בהם בבחירת הקייטרינג (כשרות לדוגמא, טבעונים וצמחונים למיניהם), וכמובן מדובר על סכום כסף לא קטן ועל אירוע חד פעמי בתקווה שלא תתחתנו יותר מפעם אחת בחיים שלכם. קייטרינג בטבע כאן בשבילכם כדי להפוך את כל הסיפור הזה ליותר פשוט פנו אלינו ונדבר איתכם תכלס מה המחיר לראש ומה אתם מקבלים בתמורה. הצוות שלנו מנוסה ואעשה אינספור אירועי קייטרינג אסאדו לחתונות, יש על מי לסמוך אתם יכולים להיות רגועים. בנוגע לטעם אין עוררין מדובר בשרים איכותיים אוכל בטעם נהדר.

מחירי קייטרינג אסאדו לחתונות בטבע

זוגות רבים מעוניינים לקיים את החתונה שלהם במקום פתוח ולאו דווקא באולם חתונות. הביקוש לקייטרינג אסאדו לחתונות בטבע עלה לאחרונה וזוגות רבים שפנו אלינו ביקשו לקיים את החתונה בטבע. קייטרינג שף אסאדו עושה אירועים בטבע , כל עוד ניתן להגיע לשם עם הרכב ולמקם את הציוד בסביבה הגיונית אנחנו מגיעים ללא היסוס.

בחירת המיקום לחתונה משפיע מאוד על אופי האירוע, כאשר עושים אירוע במקום טבעי לחלוטין חשוב לדאוג לחשמל, לגיבוי, וכמובן חייבים להצטייד מראש עם כל מה שצריך עבור הפקה שלל אירוע שלם.

כאשר אנחנו מרוחקים בטבע אסור להשאיר מקום לטעויות. לעומת זאת כאשר עושים אירוע באולם אירועים או בגן אירועים, במסעדה או בר – אלה הם מקומות אשר מקיימים אירועים עבור קהל אנשים כדבר שבשגרה היומיומית, במצב כזה הסיכון הרבה יותר נמוך ממה שהוא חסר או לא יעבוד.

אם אתם מעוניינים לעשות אירוע בטבע פנו אלינו דרך הפארק ונשלח לכם הצעת מחיר בהקדם.