קייטרינג אסאדו כשר

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו כשר

הרבה אנשים רוצים לחגוג את האירוע שלהם עם בשר על האש ברמה גבוהה ובטעם משובח, לשם כך קייטרינג בטבע מציעה שירותי קייטרינג אסאדו כשר עבור האירוע שלכם. מוזמנים לפנות אלינו דרך אתר ולקבל הצעת מחיר בהקדם. קייטרינג בטבע מציע שירותי קייטרינג במחיר הוגן ושפוי – כך תוכלו להנות מהאירוע מבלי להישאר עם ארנק עצוב וחשבון בנק שזועק לעזרה, מוזמנים להתרשם מהתפריטים באתר ולראות בעצמכם שמדובר במקסימום איכות ובמינימום עלות.

קרא בעמוד זה

קייטרינג אסאדו כשר לא

קייטרינג אסאדו כשר מקור

 

המושג אסאדו הגיע לישראל מדרום אמריקה. כאשר אומרים אסאדו מתכוונים לשיטת הצליה של הבשר. בארץ שהמושג עבר עיוות מסוים והושרש בלהג המקומי כסוג הבשר שעושים על האש. 

הטכניקה של בישול אסאדו על הגריל היא טכניקה שמתייחסת לכמות הזמן אותו משקיעים בצליית הבשר, שכן מי שעושה אסאדו מכין על האש בבישול איטי. 

יש טכניקות שונות המגונה ומגוונות להכנת אסאדו טיגון צליית בשר על שיפוד מסתובב לאורך הכנת הבשר, יש אפשרות גם עושים את הבשר במרחק מסוים מהגחלים, כלומר לא לשים את הרשת קרוב מידיי לגחלים הלוהטים.

קייטרינג בטבע מציע קייטרינג אסאדו כשר לכל סוגי האירועים, חתונות, בר מצוות, בת מצוות, אירועי חברה ואירועים פרטיים כמו ימי הולדת או חגיגה לכבוד החג.



קייטרינג אסאדו כשר עלויות

 

כאשר מחפשים קייטרינג בשרי חשוב לדעת מה התקציב שלנו וכמה האורחים עתידים להגיע לאירוע. מכאן נגזרת העלות הכוללת של האירוע. בשלב התכנון יש לנו אפשרות להחליט איזה תפריט ואילו מנות יוגשו באירוע, תפריטים שונים מציעים מנות שונות ומחירים שונים. נשמח לשלוח לך הצעת מחיר עבור קייטרינג אסאדו קשר על מנת שתוכל לבחור מה התפריט הכי מתאים לך ולאורחיך. אנו סבורים ובטוחים שהבחירה שלך תגרום לאירוע להיות אירוע ברמה גבוהה עם אוכל משובח וטעים. הצטרף עכשיו לקהל הלקוחות שלנו, ותהנה מקייטרינג עם צוות מיומן ובעל ניסיון של שנים בהכנת אסאדו לאירועים שונים.



קייטרינג אסאדו כשר בארץ

 

פעמים רבות לקוחות מספרים לנו שהם חפצים בשירותי קייטרינג אסאדו כשר אבל לא יודעים באיזה קייטרינג לבחור. קייטרינג בטבע מגיע לכל רחבי הארץ בין אם אתם גרים בצפון, בדרום, או במרכז. במידה והחלטתם להרים אירוע כל מה שנותר לנו הוא לוודא שיש לנו צוות פנוי בתאריך בו קבעתם את האירוע, ולשריין לכם את הצוות על מנת שיגיע לשרת אתכם עם קייטרינג אסאדו כשר, בטעם שלא תשכחו וגם לא תרצו לשכוח.

כאשר אתם מזמינים אירוע מאיתנו חשוב שתדעו מראש איפה מתקיים האירוע גם ברמה הגיאוגרפית וגם ברמה הטכנית, הסבר: שורה חדשה עם הצוות שלנו מגיע לעשות לכם על האש באירוע חשוב שזה יתרחש במקום פתוח על מנת שיוכלו להאיר את הגחלים של המנגל ושכל העשן אשר יוצא מן המנגל  לא יפריע לאורחים.



קייטרינג אסאדו כשר מחירים

 

המחיר של אירוע של קייטרינג אסאדו יכול להשתנות ממספר סיבות. בין הגורמים המשפיעים ביותר:

 

  • התפריט שבחרתם (יש תפריטים לתקציב נמוך יותר וישנם תפריטים מפנקים יותר בעלות גבוהה יותר)
  • מספר המוזמנים
  • מיקום גיאוגרפי של האירוע
  • ציוד נלווה (במידה ואתם מעוניינים לשכור ציוד עבור האירוע כגון שולחנות, כיסאות, וכלי הגשה מהודרים יש אפשרות לזכור את כל הציוד הנחוץ מאיתנו)

מכאן שהעלות של האירוע שלכם יכולה להשתנות בהתאם לבחירות שלכם. אנו נעשה כל מאמץ על מנת שהאירוע שלכם יהיה בעלות הגיונית ונעזור לכם לשמור על תקציב מסודר תוך כדי ששומרים על רמה גבוהה של שירות, ושל בשרים באיכות גבוהה אשר מגיעים מקצב בוטיק.

קייטרינג בשרי כשר

קייטרינג בשרי כשר – שף אסאדו

ישנם סוגים רבים של תפריטי קייטרינג בשרים המתאימים לאירוע קייטרינג כשר