הזמנת שף הביתה

תוכן עניינים

שף בשרים עד הבית - שף אסאדו

הזמנת שף הביתה - שף פרטי בקליק

בחרתם ללכת על הזמנת שף הביתה. האם ידעתם  כי השף מספק הרבה מעבר לרק אוכל טוב? קחו גם את היוקרה וגם את  הפתרון הנוח והפרקטי למתנה מדהימה ואירוח מושלם. כאן גם התשובה לשאלה כמו: מי יכין סעודה ל 15 אורחים עד מחר בערב וגם לשאלה מה היא תקבל למתנת יום הנישואין, ועוד הרבה מעבר ליוקרה כאן בהמשך.

תוכן עניינים

הזמנת שף הביתה? יתרונות על קצה המזלג

האם אי פעם רצית את האוכל הטוב המוגש במסעדת הבריאות אבל עם איכות של אוכל ביתי? הזמנת שף הביתה מעניקה לך את כל היתרונות הבאים:

  • שירות אישי של  שף פרטי בסגנון לבחירתך 
  • מרכיבים איכותיים וטריים
  • השף עושה הכול עבורכם, כן גם מנקה אחרי כל השמח
  • יותר זמן חופשי לבלות עם האורחים
  • האירוע שלכם ואתם תיהנו מימנו 
  • פתרון אידאלי וחסכוני לסעודה משפחתית רבת משתתפים
  • התאמה אישית של תפריטים בשיחה אישית והתייעצות מקצועית עם השף
  • התאמה אישית של שף מומלץ לבחירתכם 

שירות אישי – הזמנת שף הביתה בסגנון לבחירתך 

איזה סגנון של מטבח אתם אוהבים? אסאדו ארגנטינאי או מסיבת ברבי-קיו אמריקאית?
ארוחה ל20 חברים או סעודה רומנטית לזוג אצלכם בבית או על חוף הים? 

  • מרכיבים טריים ואיכותיים

השף שהזמנתם הביתה משלים את כל הקניות ביום הארוחה, בוחר את המרכיבים הטובים והטריים ביותר, חוסך לכם את הנסיעות לקנית מצרכים תוך שאתם חוסכים ים זמן ונהנים מארוחות טובות.

  • השף עושה הכול עבורכם כן גם מנקה אחרי כל השמח

במשך כל השירות ולאחריו השף דואג לאסתטיות סדר וניקיון, אתם נהנים מהמסיבה עד האורח האחרון ואחרי השמח יכולים להיכנס לנוח כי השף מסדר ומנקה הכול.

  • יותר זמן חופשי לבלות עם האורחים:

לאחר הזמנת שף הביתה, אתה כבר לא צריך לדאוג לגבי הארוחה. לא עוד קניות, יציאות, איסוף או הכנת ארוחות. השף מחשב את הכמויות הנכונות בלי טעויות. הוא חוסך לכם קניות שגויות עבור האירוע ובטח ובטח חוסך לכם את כל הריצות הלוך ושוב לקנית מצרכים והשלמות שלא קניתם בסיבוב הראשון. אתם חופשיים לנוח ולהירגע לקראת האירוע שלכם.   חשוב על כל הזמן הנוסף שתחסוך על ידי שירותו של שף פרטי. זמן שתוכלו לבלות יחד עם המשפחה והאורחים בסעודה.

  • האירוע שלכם ואתם תיהנו מימנו

השף פותר אותכם מכל המתח, הלחץ והדאגות לגבי שביעות רצון האורחים והצלחת האירוע. הוא דואג לאווירה חיובית וסימפתית לאורך כל ההכנות ועד סיומו המוצלח של האירוע. השף עושה את זה יום יום במשך שנים, הוא עושה את זה טוב, הוא אוהב לעשות את זה, הוא נהנה מהעבודה שלו גם מההכנות גם מהאירוע המושלם וגם מהסיום המוצלח, הוא ידאג לכך שתיהנו בדיוק כמוהו זה המקצוע שלו.  

  • פתרון אידאלי וחסכוני לסעודה משפחתית רבת משתתפים

הפתרון של הזמנת שף הביתה למעשה יכול לחסוך לכם כסף.
כמה זמן משקיע וכמה כסף מבזבז  אדם בשביל לבשל או לאכול בחוץ, לאסוף אוכל,
לנסוע לסופר, לירקן או להכין ארוחת ערב? תוסיפו לזה את הארגון הסדר וההגשה,

וכמה מאמץ כל זה ייקח אם בנוסף לכך מדובר בארוחה מרשימה עם המשפחה או כל החברים ושאתם בתחלס גם בתור מארחים מעוניינים ליהנות מימנה מההתחלה ועד למחרת בבוקר כשאתם מתעוררים ומכינים לכם קפה של בוקר במטבח מצוחצח.

  • התאמה אישית של תפריטים בשיחה אישית ומקצועית עם השף

וכמובן הכל בתיאום אתכם. כמו שיש שפים שונים ואמנים שונים אז כל אחד יאפשר לכם תפריט שונה וסגנונות מטבח שונים. אתם בוחרים מה איך, מתי ואיפה. הכול בהתאמה אישית עם השף שלכם.

הזמנת שף הביתה בוחרים בקלות

תוכלו לבחור לכם את השף המתאים מתוף רשימת השפים המומלצים וכמובן אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעזור לכם לבחור ולהתאים שף בדיוק לדרישות שלכם אם זה סוג הכשרות או סוג התפריט.

  • ועוד שמח מיד השף

השף ייתן אווירה שמחה ומחברת בין האורחים, הוא מחבר ומפגיש אנשים ליד שולחן ארוחת הערב ובכל מקום.

הוא עוזר לכם לחסוך זמן ובמקביל ליהנות מבישול שף ובאיכות מקצועית אצלכם בבית.

אנחנו כאן  כדי להציע לך את המגוון ואת כל מה שאתה צריך כדי להביא ארוחות וטעמים טעימים יותר לשולחן, לא משנה כמה אתה עסוק עדיין בעזרת השף כל זה אפשרי אם זה האירוח, המסיבה או האירוע אצלך בבית . בגינה או אפילו בכל מקום אחר בפנים אצלך בבית או אפילו על חוף הים. לכל שף שירותים נוספים רבים ואפשרויות שונות אתם בוחרים.

למעשה, הפשטות היא המנטרה שלנו. מהאינטרנט ועד דלת הכניסה … לשולחן המטבח שלך, אנו הופכים את התכנון וההכנה של הארוחה לקלה, אינטואיטיבית ומעוררת השראה, בכל שלב.

לקבל יותר מהקלסיקה של הזמנת שף הביתה

יש עוד הרבה יתרונות ופתרונות שניתן להציע בדיוק לדרישות שלכם.

בחרו את השף שלכם מהרשימה ודברו אתו ישירות וכמובן ללא התחיבות.שאלו אותו את השאלות המיוחדות והדרישות שלכם לאירוע. אתם תקבלו פתרונות מקצועיים ושנים של ניסיון בכדי להבטיח אירוע מצוין והכול גם מעבר לאוכל מושלם. בשיחה יחד תגלו עוד מהיתרונות המיוחדים שבאים יחד עם הזמנת שף הביתה.