קייטרינג דרום אמריקאי

תוכן עניינים

קייטרינג דרום אמריקאי

אין אחד בישראל שלא יודע מה הדיבור על קייטרינג דרום אמריקאי… דבר ידוע בתרבות הדרום אמריקאית הוא היחס שלהם לבשר, זה לא רק עניין פשוט של אוכל יש טקס ותרבות סביב כל הנוגע לחגיגה קולינרית של בשר. שף אסאדו כשמו כן הוא מציע שירותי קייטרינג אסאדו מקצועי במחיר אטרקטיבי וטעם משובח שמשאיר אחריו טעם של עוד. אתם מוזמנים לגלוש באתר, לצפות בגלריה (ולהזיל ריר), להתרשם מן התפריטים, ולפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר.

תוכן עניינים

קייטרינג דרום אמריקאי משתלם

 

כשאנו עומדים לעשות אירוע עם קייטרינג דרום אמריקאי חשוב לדעת מה הן האפשרויות שעומדות לפנינו, יש בשוק כל מיני שירותי קייטרינג עם מחירים שונים וטעמים שונים, כשאתם בוחרים חברת קייטרינג לאירוע בשרי וקייטרינג דרום אמריקאי בפרט כדאי שתעשו בחירה נכונה. שף אסאדו מציע שירותים מקצועיים ביותר עם צוות אדיב ומנוסה, וחומרי גלם משובחים מהם אנו מכינים את המנות הנהדרות שלנו. כל זה מגיע ב25% פחות מהמחיר הממוצע בשוק, אנו נותנים תמורה מדהימה עבור הכסף שלך וכדאי לך להסתכל כבר עכשיו בתפריט כדי להבין במה מדובר. מקווים שתעשו את הבחירה הנכונה והצטרפו לשלל הלקוחות המאושרים שלנו. אנו מציעים מגוון תפריטים במחירים שונים, החל מתפריט בסיסי בעלות נמוכה יחסית ועד תפריט הפרימיום המפנק שלנו אם יש לכם תקציב שמאפשר זאת. נשמח לשמח אתכם ואת האורחים שלכם בכל בחירה שתעשו.

קייטרינג לאירועים שף אסאדו

קייטרינג דרום אמריקאי אסאדו על האש

 

בדרום אמריקה מאוד פופולרית טכניקת הבישול האיטית שנקראת אסאדו – מדובר באומנות של ממש, האסאדורים – השפים שמכינים את ארוחת האסאדו צריכים סבלנות רבה ומגע מקצועי כדי להפוך את הבשר ללא פחות ממדהים. מדובר בתהליך שלוקח זמן, והכנת הנתחים צריכה להיעשות בסבלנות רבה. שף אסאדו מציע קייטרינג דרום אמריקאי עבור האירוע שלכם, בין אם תרצו לעשות חגיגה ביתית למשפחה, ובין אם מדובר בחתונה אנו מספקים את שירותי הקייטרינג שלנו לכל סוגי האירועים, בכל רחבי הארץ, אנו מגיעים לדרום הארץ, לצפון הארץ וכמובן ליישובים באיזור מרכז הארץ.

אל תהססו וצרו קשר עימנו ונתכנן יחד את האירוע שלכם עם אוכל מצויין, ושירות משפחתי ואדיב.

 

קייטרינג דרום אמריקאי מנגל גחלים

 

כאשר אנו עושים אירוע עם קייטרינג בשרים, חשוב לציין שאנחנו מכינים את הבשר על מנגל גחלים לוהטות. כאשר אתם מתכננים את האירוע חשוב לקחת בחשבון שצריך למקם את המנגל במקום המתאים לכך, שלא ירוצו ילדים חלילה או יסתובבו אורחים קרוב מידיי, כמו כן אנו נמנעים מלשים את המנגל קרוב מידיי לאורחים כדי למנוע מצב בו העשן עלול להפריע לנוחיותם במהלך האירוע. לסיכום בעניין מיקום המנגל, חשוב שזה יהיה תחת כיפת השמיים בין אם איזור פתוח, מרפסת גדולה, חצר או גג. באופן כזה העשן יוכל להתפזר ביתר קלות.



קייטרינג דרום אמריקאי כשר 

 

בישראל, ועבור יהודים בשאר העולם יש את עניין הכשרות – לכל מוצר, ועסק יש תעודת כשרות והדבר מגיע בכל מיני רמות חומרה, כל הגופים אשר מכשירים קיבלו לכך אישור מהרבנות הראשית, אשר היא האחראית הבלעדית לנושא הכשרות בישראל. שף אסאדו מחזיק מספר מטבחים בעלי תעודות כשרות שונות בכל מיני רמות, ויוכל לספק לכם את השירות ברמת הכשרות אותה אתם רוצים.