קייטרינג לאירועים קטנים על האש

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים על האש

הדבר האהוב ביותר בישראל הוא אירוע עם הרבה אוכל טוב, ומנגל בשרים מפנק. כל המדינה נהנית לחגוג עם שיפודים, אנטריקוט, קבבים וצלעות כשרוצים לחגוג את עצמאות המדינה ובכלל בחגים רבים, ימי הולדת ושלל חגיגות משמחות.

שף אסאדו מציע שירותי קייטרינג לאירועים קטנים על האש. אנו מזמינים אתכם לשלוח לנו פרטים דרך האתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית.

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים על האש – סוגי אירועים

 

אנו מקבלים כל מיני בקשות עבור שירותי קייטרינג לאירועים קטנים על האש.

יש אנשים שרוצים לחגוג יום הולדת ולהזמין את המשפחה והחברים הביתה, ישנם אנשים שעושים אירוע בהפתעה.

ימי נישואין הם הרבה פעמים סיבה למסיבה ואנו באים כדי להנעים את זמנכם עם בשרים איכותיים ברמה גבוהה, צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון של שנים בעולם ההסעדה והפקת האירועים. לא פעם הגענו לאירוע ברית מצומצם בבית ושמחנו לתת את התמורה הכי טובה שהכסף שלכם יכול לקנות, קייטרינג שף אסאדו מציע תפריטים שווים במיוחד במחירים שלא תמצאו בשוק. פעמים רבות לקוחות חוזרים אלינו שנה אחר שנה כדי לחגוג עוד אירועים טעימים עם המשפחה והחברים.

לא פעם פנו אלינו אורחים שהיו באירוע שהזמינו את  שירותי הקייטרינג שלנו וכל כך נהנו שביקשו מאיתנו להגיע גם לאירוע משלהם. אנו מזמינים את לעבור על מגוון התפריטים שלנו ולבחור מה התפריט שהכי מתאים לאופי האירוע שלכם ולתקציב שלכם, במידה ויש לכם בקשות מיוחדות שלא קיימות בתפריטים שלנו נשמח לשמוע מה תרצו ונסדר לכם את הארוחה המושלמת.

 

קייטרינג לאירועים קטנים על האש – מה חשוב לדעת

 

הרבה לקוחות פונים אלינו כאשר הם לא בטוחים מתי האירוע מתקיים, כמה אנשים יגיעו ואיפה ברצונם לעשות אותו.

חשוב להבין כי אלה נתונים קריטיים על מנת לדעת מה תהיה העלות של האירוע.

זה נכון שמחיר של תפריט מתייחס לבנאדם – אבל אם יגיעו לכם עוד 10 אנשים או פחות הדבר ישפיע על המחיר הכולל של האירוע. כמו כן מיקום האירוע – במידה ואתם שוכרים מקום במיוחד למטרת האירוע מכאן ישנן עלויות נוספות שאתם צריכים לקחת בחשבון  (כמובן שזה עניין שלכם אבל יש הבדל בין אירוע בבית עם חצר של מישהו מהמשפחה או החברים או באירוע שמתקיים באולם שכור). אנחנו תמיד שמחים לתת עצה מה התפריט הכי מתאים לאופי האירוע ולכמות האנשים אך בסופו של דבר אתם מחליטים מהו התקציב בעבור האירוע. 

מספר ימים לפני האירוע אנחנו נוהגים לקיים שיחה בין השף הראשי של האירוע והלקוח בה אנו מוודאים שכולם סגורים על כל הפרטים החשובים, המיקום, התפריט הנסחר, מנות יוצאות דופן של ההזמנה, מה שעת הארוחה ומתי הקייטרינג מגיע על מנת להקים את העמדות ולהכין את הכל בזמן באופן אופטימלי. כך אנו שומרים על רמת שירות גבוהה ומונעים טעויות אפשריות, אנו עושים כל שביכולתינו כדי שהלקוח יהיה מרוצהו יקבל את השירות הטוב ביותר.

 

קייטרינג לאירועים קטנים על האש – סוגי כשרות

 

קייטרינג שף אסאדו מחזיק מספר מטבחים שונים בארץ, ויכול למצוא לכם פתרון בכל מידת כשרות בה תבחרו.

בארץ. קייטרינג לאירועים קטנים על האש יכול לבוא בכל רמות הכשרות הקיימות בשוק : 

 

  • כשרות רבנות
  • כשרות למהדריו
  • כשרות של מחפוד 
  • כשרות של הרב רובין מרחובות – מדובר בכשרות מחמירה יחסית לה יש ביקוש אצל ציבור גדול של החרדים 
  • כשרות חתם סופר

ועוד

 

לעיתים יש תוספת במחיר בעבור כשרות מחמירה שכן הם לוקחים מחירים גבוהים יותר בעבור המזון אשר מסומן בכשרות שלהם, נשמח לתת לכם הצעת מחיר מתאימה עבור האירוע שלכם הכוללת את רמת הכשרות אותה אתם או האורחים שלכם שומרים. 



קייטרינג לאירועים שף אסאדו