קייטרינג לאירועים קטנים בבית

תוכן עניינים

קייטרינג בשרים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית זה פתרון נפלא כאשר רוצים לחגוג מאורע חשוב עם המשפחה או עם החברים. יש לכם מקום בבית לארח? יש לכם בית עם גינה פרטית? באמת כדאי שתנצלו את זה ותעשו לכם הזמנה של קייטרינג המתמחה באירועים קטנים בבית, כזה שיודע לספק שירות אישי ויחס פרטי לכל אורח וארוח.

לקבלת הצעת מחיר אירוע קייטרינג קטן בבית, צרו איתנו קשר דרך האתר ונשלח לכם מספר תפריטים לבחירה

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית- תפריט על-האש

ישנם כמה סוגי תפוחים המתאימים לאירוע קייטרינג קטן בבית, אבל יש את התפריט שכולם אוהבים וזה תפריט בשרים על האש פסיקה שמכינים את הבשר על המנגל ממש במקום האירוע וכמובן בסמוך לשעת הארוחה. כאשר מזמינים קייטרינג המתמחה בתפריט על האש או בתפריט אסאדו, אפשר להיות בטוחים שאנחנו מעניקים לאורחים שלנו את הארוחה הטובה ביותר ולמעשה את זאת שהם ציפולה.

תפריט קייטרינג על האש לאירוע קטן צריך להכיל את כל מה שאירוע, או מרכיבי הארוחה דורשים מאיתנו בין היתר התפריט צריך לכלול כמה סוגי בשרים (500 גרם לכל סועד), כמה סוגי תוספות חמות אשר מוגשות לצד הבשר, מגוון סלטים טריים, שתייה קלה, שתייה חמה וכמובן קינוחים.

בנוסף על הקייטרינג להביא איתו את כל הציוד הנדרש לקיום האירוע בין היתר עמדת הגשה מהודרת, כלי הגשה השומרים על חום הבשר וכלי אוכל 

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית ב- 3 שלבים

  1. מלאו את טופס הפניה שבאתר וקבלו 3 תפריטים לבירה המתאימים כולם לקיום אירועים קטנים בבית
  2. בחרו את התפריט המתאים ביותר לתקציב האירוע שלכם
  3. פנו אלינו ובקשו לשריין את הצוות לתאריך האירוע המבוקש על ידכם
  4. קבלו מאיתנו טופס הזמנה המכיל את התפריט ואת פרטי האירוע לחתימה על ידכם ואישור ההזמנה מאיתנו
קייטרינג אסאדו בצפון שף אסאדו

מה מיוחד באירועי קייטרינג קטנים בבית?

אירוע קייטרינג קטן בבית מהווה חוויה גסטרונומית וחברתית בעצם יש פה שילוב של אירוע חבר'ה עם אנשים שאנחנו אוהבים, ועם כל הקרובים אלינו והכל עם אוכל טוב, הרבה בשר על האש וכמובן צוות מקצועי אשר יידע להגיש את האוכל לאורך כל האירוע בצורה מקצועית, חייכנית ואדיבה.

פה בעצם טמון היתרון הגדול באירוע קייטרינג קטן שעושים אותו בבית, אינטימיות! אינטימיות באירועים קטנים היא בעצם זאת שמייצרת את החוויה. היתרון באירוע קטן הוא שנוצר יחס אישי בין אורח אחד לאורך שני וגם בין צוות התפעול, השף של האירוע והאורחים.
כאשר מקיימים אירוע קטן בעצם נהנים מה היתרון הגדול שיש יחס אישי לכל אחד מהאורחים הנמצאים באירוע.

דבר נוסף המייחד אירוע קייטרינג קטן בבית זה היכולת של בעל האירוע לבחור את הדברים שהוא באמת אוהב אותה פריט. כאשר עושים אירוע קטן איתם יותר לשנות את התפקיד בהתאם לטעם האישי של בעל האירוע או של האורחים באירוע. בנוסף לכך אפילו הסועדים באירוע יכולים לגשת אל השף ולבקש ממנו לעשות את הבשר בדיוק ברמת העשייה שהם אוהבים. הרי כולנו יודעים שזה אירוע גדול אין קשר ישיר בין ההורים לבין השף שפסוק כל כך בהכנת האוכל, אבל באירוע קטן זה בדיוק היתרון הגדול

סוגי אירועי קייטרינג קטנים בבית

ניתן לעשות אירועים רבים בבית ואפשר גם לבחור כל סוג של אוכל שרוצים להגיש, היום אפשר למצוא שירותי קייטרינג בכל התחומים ובכל סוגי המאכלים. אבל בתור חובבי הבשר אנחנו חייבים להודות על האמת, כולם אוהבים בשר וכולם מקווים ומצפים שבאירוע יהיה בשר טוב על האש, אם כך יהיה באירוע אז האורח ייצא מרוצה.


אז איזה סוגי קייטרינג ניתן להזמין לאירוע קטן בבית?

  • קייטרינג שווארמה לאירועים קטנים
  • קייטרינג על האש
  • קיירטנג צמחוני (עזבו לא כדאי)
  • קייטרינג חלבי (שלא נדע..)
  • קייטרינג טבעוני (בטח כבר הבנתם את הכיוון שלנו..)

לסיכום אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר לקייטרינג לאירועים קטנים, אל תהסוו פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה