קיטרינג בשרי כשר בצפון

תוכן עניינים

קייטרינג כשר בצפון

ישראלים רבים מעוניינים לעשות אירוע עם קייטרינג כשר בצפון. לשמחתכם, שף אסאדו נותן שירותי קייטרינג כשר בצפון, בדרום, במרכז, ולמעשה בכל רחבי מדינת ישראל. אם אתם מעוניינים לעשות אירוע משובח עם קייטרינג כשר בצפון במחיר אטרקטיבי פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר בהקדם.

תוכן עניינים

תפריטי קייטרינג כשר בצפון

כאשר אנו מתכננים אירוע חשוב לדעת באיזה תפריט אנו מעוניינים היות וישנם פערים והבדלים בין תפריטים מסוגים שונים. כמעט תמיד תפריט בשרי יהיה יקר יותר מאשר תפריט חלבי וזאת בשל העלויות של חומרי הגלם. שף אסאדו מציע סוגים שונים של תפריטים, מרביתם בשריים אך יש לנו גם תפריט צמחוני ואפשרויות טבעוניות להציע לכם עבור האירוע שלכם.

במידה ואתם מחוברים לבשר יש לנו תפריטי על האש מפנקים במיוחד שנשמח להציע לכם, אנו מבטיחים כי הבשרים שלנו הם המובחרים ביותר שיש ונבחרו אצל קצב.

קייטרינג כשר בצפון

קייטרינג כשר בצפון – כיצד לבחור קייטרינג :

 

כאשר אנו עומדים לפני אירוע חשוב וחגיגי בו אנו רוצים לפנק את האורחים עם קייטרינג כשר בצפון, חשוב שנעשה בחירה נכונה עם חברת הקייטרינג על מנת שהאירוע יהיה מוצלח. איך אומרים – הצבא צועד על קיבתו – ידוע כי אוכל הוא דבר חשוב מאוד בחיינ, בטח כשמדובר באירוע יוצא דופן ולא "סתם" יום רגיל מהשגרה שלנו. שף אסאדו כאן בשביל לעזור לכם להישאר רגועים בכל הנוגע לפן הקולינרי של האירוע. אנחנו אחת החברות המקצועיות ביותר בכל הנוגע לשירותי קייטרינג בארץ.

השפים שלנו אוהבים את המקצוע כל כך שהם לא רק טובים בלהכין את האוכל המשובח, הם גם נהנים לראות אנשים סועדים מן המטעמים שלהם במהלך האירוע, כשבנאדם שואב סיפוק מן העבודה שלו יש לו תמריץ פנימי לעשות את ההכי טוב שלו כל פעם. מלבד הניסיון והכשרון של הצוותים, אנו נוהגים לשמור על מקצועיות גבוהה בכל הנוגע לתיאום, דיוק, בין אם בשעת הארוחה או במנות, חשוב לנו שהכל יהיה בדיוק כמו שהלקוח רוצה, לקוח שמח חוזר אלינו, ואורחים בכל אירוע הם לקוחות פוטנציאליים נוספים, בשורה התחתונה אנחנו יוצאים מכל אירוע עם חתימת איכות של שף אסאדו.

 

קייטרינג כשר בצפון – סוגי אירועים:

 

שף אסאדו נותן מענה מקועי לכל סוגי האירועים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל מצב ובכל תקציב (כמעט), ישנם לקוחות שחושבים שאפשר להשיג קייטרינג במחיר של משולש פיצה, כמובן שלא הדבר אבל שף אסאדו בהחלט מציע מחירים נדירים בשוק הקייטרינג ונותן את התמורה הטובה ביותר שאתם יכולים לבקש. דוגמאות לסוגי אירועים:

  • ימי הולדת
  • ימי נישואים
  • חתונות
  • אירוע חברה
  • כנסים

ועוד

אתם מוזמנים להביט בתפריטים ולבחור את זה שהכי תואם את אופי האירוע שלכם וכמובן את התקציב הקיים.

זכרו, מספר האורחים הוא נתון קריטי כאשר בונים הזמנה של קייטרינג. במידה ואתם מתכננים אירוע אנא הבינו כי כמות האורחים עלולה להיות שונה ממספר המוזמנים במקור – ועל כן יש לקחת את זה בחשבון כאשר עושים הזמנה.

 

קייטרינג כשר בצפון זה שף אסאדו

 

ניכר כי מאוד פופולרי לקיים אירועים משמחים בצפון הארץ, שף אסאדו זכה להגיע למרבית הישובים הקיימים באיזור על מנת לחגוג לכם אירוע טעים במחיר מצחיק. אנו מציעים נתחי בשר ברמה של אליפות, נתחים מובחרים אשר נרכשו אצל קצב ונבחרו על ידי אנשי מקצוע בתחום. צרו קשר ותאמו איתנו את השמחה שלכם, אנחנו נוריד מכם את כל הדאגות בנושא האוכל ומבטיחים לתת הצגה שהאורחים שלכם לא ישכחו. עם טעם שגורם לך לרצות ללקק את האצבעות, שירות אדיב ומקצועי, ודיוק שמבטיח שקט נפשי במהלך כל האירוע. מאחלים לכם מלא מזל טוב ובתאבון.