קייטרינג בשרים

תוכן עניינים

מתכננים לטפסות אירוע בקרוב ומתלבטים איזה קייטרינג להזמין? אנו וקייטרינג שף אסאדו מציעים שירותי קייטרינג בשרים לאירועים אשר כוללים את כל מה שצריך בשביל לקיים אירוע איכותי וטעים.

תפריט בשרים שלנו מכיל מגוון רב של אפשרויות בשרים איכותיים אשר הדגש העיקרי בו הוא על איכות הבשר קייטרינג בשרים שלנו עכשיו לקייטרינג מוביל בתחומו ואנו מתחייבים בשר איכותי ולאוכל טרי ובאיכות גבוהה.

תוכן עניינים

מחירו של קייטרינג בשרים איכותית

המחיר של קייטרינג בשרים יכול לנוע בין 140 וגם עד מחיר של 350 שקלים בעבור כל סועד נקודה כמו שאתם רואים ההבדלים בין התפריטים או יותר נכון בין המחירים הם גדולים זאת בגלל ש קייטרינג בשרים בקטגוריה גדולה שיכולה להתחלף להרבה מאוד סוגים.

קייטרינג בשרים על ההבדלים בין הסוגים ניתן להזמין קייטרינג בשרי שמספק שירותים אחרי אוכל מבושל לאירועים ואז המחיר למנה יכול לנוע בסביבות 100 שקלים לסועד. אפשרות נוספת של הזמנת קייטרינג בשרים היא כמובן קייטרינג בשרים על האש כאן אנחנו בעצם נהנים מאוכל שכולם אוהבים החלל בשר על המנגל שעושה ריח בכל מתחם האירוע וגורם לאורחים לרצות לאכול ועד קייטרינג אסאדו איכותי אשר לא רק עושה ריח ורצון לאכול אלא גם משמש חוויה יצירתית באורחים מסתכלים על השף ורואים איך הוא עושה את המסרים באופן מקצועי על מנגלים פרונטליים אשר נמצאים מול האורחים וממש ליד עמדת ההגשה.

מחיר של קייטרינג אסאדו

בדרך-כלל מתחיל ב 220 שקלים ויכול להגיע עד 350 שקלים הכל תלוי אם אתם רוצים תפריט אוכל בלבד, תפריט עם אוכל וחבילות או שווה אשר חוסכים לכם להתעסק עם כמה ספקים במקביל כוללים בתוכם, גם את שירותיה אוכל וגם לשירותי העיצוב הסידור וההשכרה של הציוד באירוע.

קייטרינג בשרים - שף אסאדו

קייטרינג בשרים בהזמנה אישית

אנחנו מספקים גם אפשרות של בניית תפריט באופן אישי ובהתאם לתקציב ולסגנון האירוע. ניתן ליצור קשר עם השיר שלנו ולתכנן ביחד את התפריט שהכי מתאים לצרכים שלך כמארח וגם לטעם האישי שלך. כפי שאמרנו קייטרינג הבשרים שלנו מכיל גם אפשרויות נלוות לתפריט כמו השכרת ציוד לאירועים. גם פה ניתן לבנות באופן אישי את תהליך האושר וככה בעצם לייצר אירוע שהוא ממש עומד בסטנדרטים או בצרכים של הלקוח גם מבחינה לתפריט וגם מבחינת הנראות.

 לקבלת הצעת מחיר לקייטרינג בשרים לאירוע פנו אלינו דרך האתר ואנו נשלח אליכם שלושה תפריט ארוחת בשרים לבחירה. אם אתם מעוניינים גם בציוד או שווה לאירועים אנא ציינו זאת בפני הנציג ונשלח אליכם גם את חבילות או שווה אטרקטיביות שנמצאים לאירועים.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

אנו מציעים שירותי קייטרינג בשרי לאירועים קטנים אשר מעניקים לעורך תחושה של מסעדה פרטית ממש, השף שלנו כל הזמן נמצא עם האורחים ובגלל שהאירוע קטן באופן יחסי ומאפשר זאת ממש יוצר איתם קשר אינטימי ומסביר להם על תהליך הכנת הבשרים ועל הצלייה נקודה ככל שהאירוע יותר קטן ואינטימי ככה חוויית האירוח היא יותר אישית וכולם יודעים ש אירוח אישי שווה שירות אישי ויחס אולטימטיבי. המסקנה היא שאם אתם מתלבטים האם לעשות קייטרינג אסאדו לאירוע גדול ולהזמין את כל מי שאתם מכירים או אולי דווקא ללכת על אירוע אינטימי וקטן יותר אז הפתרון של תפריט בשרים לאירועים קטנים שלנו דווקא יכול להיות דבר שיזכרו לטווח ארוך ובייחוד לחוויה טעימה.

 קייטרינג בשרי לאירועים בטבע

אחת הדרכים ליהנות מקייטרינג בשרים ויותר נכון מהיתרון של תהליך ההכנה שלו.

אירועים בטבע נחשבים מאז ולתמיד לסגנון האירועים המבוקש ביותר.  הבעיה הגדולה היא שבטבע לא קל לקיים אירועים מכיוון שתמיד ישנה הרבה בירוקרטיה לגני אירועים המעוניינים לקחת אזור טבעי ולהפוך אותו למתחם אירועים ומהצד השני גם יש בעיה חברות ארגונים המגנים על הטבע, להקצות שטחים שבהם ניתן לעשות אירועים.