קייטרינג לאירוע קטן

תוכן עניינים

קייטרינג לאירוע קטן

שף אסאדו היא חברת קייטרינג בעלת ניסיון רב הנותנת שירותי קייטרינג לכל סוגי האירועים החל מאירועים גדולים כמו חתונות וכנסים מקצועיים ועד אירועים קטנים יותר כמו מסיבת רווקים, יומולדת או יום נישואים. אם אתם מחפשים חברה שעושה קייטרינג לאירוע קטן, אירוע בוטיק נשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית מכף כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר לנו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

קייטרינג לאירוע קטן בזול

כאשר אנו מתכננים אירוע קטן חשוב שנדע מה משפיע על המחיר של האירוע על מנת שנוכל לנהל בצורה טובה יותר את התקציב שלנו.

אחד הדברים שהשפיעו הכי הרבה על העלויות של האירוע שלכם הוא סוג התפריט שבחרתם. בדרך כלל תפריט בשרי יעלה יותר מאשר תפריט צמחוני וטבעוני. אומנם המחיר גבוה יותר אבל בהתאם לכך גם ההנאה של האורחים, בכל חגיגה ישראלית בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת, או חג כמעט תמיד אנו רואים שהבחירה בתפריט הבשרי היא הפופולרית ביותר. תודו גם אתם (כל עוד אתם לא טבעונים וצמחונים) שאם אתם מוזמנים לאירוע כמו חתונה ומגלים שהתפריט הוא טבעוני או צמחוני אתם מתבאסים, יש כאלה שזה מאוד מפריע להם, יש כאלה שזה רק קצת מפריע להם אבל מעטים האנשים שנשארים אדישים למצב כזה.

קייטרינג לאירוע קטן

קייטרינג לאירוע קטן במרכז

הפופולריות והביקוש של קייטרינג לאירוע קטן במרכז היא גבוהה. שף אסאדו נהנה לשרת אלפי לקוחות בישראל, במרכז הארץ, בדרום הארץ ובצפון הארץ. אנו שמחים לבוא ולחגוג עם כל עם ישראל בכל סוגי השמחות, וכל סוגי האירועים. אנו שמחים להגיע לכל מקום ולהכין ארוחת מלכים לאורחים שלכם ולכם. אם אתם עדיין קוראים את המאמר הזה – הגיע הזמן שתפנו אלינו עכשיו והשאירו פרטים, אתם יכולים להשאיר פרטים באתר, או להרים לנו טלפון, או לשלוח וואטסאפ ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר עם תפריטים שגורמים לך ללקק את האצבעות (וזה עוד לפני שטעמתם את האוכל האמיתי).

קייטרינג לאירוע קטן בטבע

קייטרינג שף אסאדו יודע לעשות אירועים קטנים בטבע, ויודע לעשות אותם טוב. הצוותים שלנו מיומנים בהפקת אירועים בטבע, אנו יודעים לספק את הסחורה גם אם בחרתם לחגוג את האירוע שלכם באיזה שדה  או יער נחמד.

אנו מביאים עמנו בוצ'ר יוקרתי עליו אנו שמים את הבופה המפנק שלנו. כאשר אמנות החמות עובדות על פתיליות אשר שומרות על החום של המזון, בצורה הזו האורחים שלכם יכולים ליהנות מאוכל טרי וחם בכל מהלך הארוחה.

מה אפשר להגיש בקייטרינג לאירוע קטן?

יש כל מיני אפשרויות כאשר מתכננים אירוע עם אוכל בבית או בכל מקום שהוא לקבוצה קטנה של אנשים. הכל תלוי במה אנחנו מתכננים להגיש באירוע הזה. היות ויש מלא אפשרויות ולא תמיד בוחרים בכולן, למשל:

  • מנות ראשונות
  • סלטים
  • קינוחים
  • שתייה חמה
  • שתיה קלה
  • שתייה חריפה
  • מנות עיקריות

ועוד

כאשר אנו מפיקים אירוע חשוב להבין מבחינה תקציבית מה אנחנו רוצים ויכולים לתת לאורחים שלנו כאשר הרעיון תמיד להוציא את המיטב מהתקציב ולפנק את האורחים כמה שיותר. הקייטרינג באירוע מאוד משפיע על אופי האירוע והתחושה של האורחים, אוכל הוא דבר מאוד מרכזי באירועים ובחיים בכלל. הרבה פעמים כשנזכרים בחתונה של מישהו ההתייחסות הראשונה שלנו תהיה לאוכל שהיה במקום

קייטרינג לאירוע קטן מחירים 

מחיר של קייטרינג לאירוע קטן יכול להשתנות מאוד, הדבר תלוי במספר האנשים שעומדים להשתתף באירוע שלכם וכמובן באמנות אשר תגישו במידה ואתם מתכננים לעשות ארוחה בשרית כנראה שתשלמו על מנה יותר מאשר ארוחה חלבית, אבל האורחים שלכם גם ייהנו יותר ובסוף בוחרים קייטרינג איכותי כדי שהאירוע יהיה מוצלח ושהאורחים יהיו מרוצים.

שף אסאדו מציע שירותי קייטרינג ברמה הכי גבוהה שיש עם צוות שפים מנוסה בעולם המסעדנות וההסעדה, חומרי גלם איכותיים וטריים ואהבה גדולה לבשר איכותי ולאירועים.