אסאדו על האש

תוכן עניינים

אסאדו על האש

טכניקת האסאדו היא כינוי לשיטה מה מכינים בשר בבישול ארוך. השף שעושה את המנגל אסאדו נקראה אסאדור בז'רגון המקצועי. קייטרינג שף אסאדו אירועי אסאדו על האש עם בשרים באיכות הגבוהה ביותר שיש, שירות מקצועי ומהימן של שפים בעלי ניסיון רב בתחום בטעם שמשאיר חשק לעוד ביס. פנו אלינו עכשיו דרך האתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר עבור אירוע שאתם מתכננים.

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים שף אסאדו

אסאדו על האש תפריטים

קייטרינג שף אסאדו מציעה שירותי קייטרינג אסאדו על האש לכל מיני אירועים ולכל מיני תקציבים. אנו מציעים מספר מגוון של תפריטים הנאה לסקאלה בין תקציב מצומצם יותר בעבור תפריט בסיסי יותר יחסית, ותפריט פרימיום מפנק בעלות גבוהה יותר שמגיע עם תמורה הרבה יותר שווה נקודה אשמח להציע לכם את התפריטים השונים שלנו לכל אירוע שאתם מתכננים. אני מזמינים אתכם להסתכל באתר ולהתרשם מהתפריטים הקיימים. במידה ויש לכם דרישות מיוחדות שלא נמצאות באף אחד מהתפריטים המוצעים, אתם יכולים לפנות אלינו ונמצא ביחד פתרון שיתאים לכולם, הדבר הכי חשוב לנו הוא שאת מפסיקה לקוחות שלנו יהיו מרוצים ושמחים בשירות שאנחנו נותנים שיצאו עם תחושה מעולה מהאירוע שלהם, הם והאורחים שלהם.

עלויות אסאדו על האש

מי שמעוניין להרים אירוע עם קייטרינג אסאדו על האש חישוב שהכיר את המרכיבים שמשפיעים על העלויות שלו. יש מספר גורמים שישקיעו הכי הרבה על המחיר הסופי של האירוע, ביניהם

  • עונה – יתכנו הפרשים בעלויות בשל עונה בשנה, רובה בחורף יכול לעלות פחות מאשר אירוע בקיץ.
  • היום – אירוע ביום שבת יכול לעלות יותר מאשר אירוע ביום ראשון או באמצע שבוע.
  • תפריט – ישנם פערים במחירים של התפריטים, יש הבדל בין התפריט הבסיסי ועד תפריט הפרימיום שלנו.
  • מספר סועדים – מספר האנשים שמגיעים לאירוע.
  • מיקום גאוגרפי –  יתכנו עלויות נוספות בשל מיקום גאוגרפי יש לברר זאת מולנו.
  • ציוד נלווה – במידה ואתם מעוניינים להשכיר מאיתנו ציוד נוסף כמו שולחנות וכיסאות, מסמך לסגור לכם את הפינה ציינו זאת בהזמנת האירוע ותקבלו הצעת מחיר מתאימה.

אסאדו על האש אירוע מנצח

למה קייטרינג אסאדו על האש הוא הבחירה הנכונה עבור האירוע שלכם?

אין כמו בישול בשר איטי וממושך כדי להגיע לטעם המושלם והמרקם הנימוח של הבשר. כאשר לקוחות מזמינים מאיתנו אירוע מסוג זה אין ספק שהאורחים יוצאים מורווחים מכל הסיפור, החיוכים של האורחים הוא לא דבר שניתן להתעלם ממנו במהלך אירוע של שף אסאדו. החברה שלנו מחזיקה שפים מקצועיים עם ניסיון רב בקייטרינג בשרי, אסאדו על האש ועולם המסעדנות, עם המטעמים שלהם אי אפשר להתווכח.

אנו מאמינים שעבור כל סוגי האירועים התפריט אסאדו שאנו מציעים יכול להתאים, האורחים יוצאים מרוצים והעלות האטרקטיבית שלנו מנצחת את כל ההצעות הקיימות בשוק, הן במחיר , הן בשירות המקצועי והן בטעם הנהדר שאין כמותו.

אסאדו על האש בכל לוקיישן

הרבה לקוחות פונטים אלינו בבקשה לעשות אירוע במקום פתוח, בשטח ושואלים האם יש אפשרות כזו מבחינתנו – מובן שכן! כל עוד ניתן להגיע למקום בקלות עם הרכב, שף אסאדו מגיע לכל מקום ומרים על האש שלא תשכחו.

אנו מגיעים לכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, מגיעים עם כל הציוד הנדרש, הניסיון והאיכות על מנת לעשות לכם אירוע מהנה ואיכותי. יש לקוחות שמזמינים אותנו לעשות חתונות באולמות או גני אירועים, יש לקוחות שמזמינים אותנו לבית שלהם, ויש לקוחות שלוקחים אותנו להרפתקאות בטבע. נשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר בכל מקום ולוקיישן שרק תרצו, החשוב הוא שתהיו מרוצים מהשירות האישי שלנו, האוכל הטעים והמקצועיות נטו.