קייטרינג אסאדו לחתונה

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו לחתונה – על האתגר והחוויה

אנו בשף אסאדו בנינו תפריט קייטרינג אסאדו לחתונות אשר מכיל את כל מה שהאורחים צריכים על מנת לקבל ערב איכותי ומשובח. אנו בשף אסאדו יוצרים חוויה ייחודית לאורך כל הערב ומספקים מגוון בשרים איכותיים אשר מעניקים לאורחים חוויית טעמים עשירה ומיוחדת. אנו בשף אסאדו מספקים שירותי קייטרינג אסאדו לחתונות מכל הסוגים, החל מחתונות קטנות ואינטימיות ועד לאירועי של מאות סועדים.

צוות הקייטרינג שם דגש על כל מנה ומנה והוא מתמחה במנות ייחודיות לחתונה בטבע או בכל מקום אחר יכולה אנו בשף אסאדו מבינים כי קודם כל אוכלים עם העיניים ולכן אנו מעניקים חוויה של בישול פרונטלי אל מול הלקוח על גבי גרילים העומדים ממש מול בופה ההגשה. הצוות שלנו לא מפסיק להעמיס את הגריל ואת הבופה בבשרים איכותיים לאורך כל הערב. בתפריט שלנו תמצאו את הבשרים האיכותיים ביותר שיש לשוק להציע וגם תוכלו ליהנות מתוספות איכותיות אשר משתלבות בצורה מושלמת עם הבשר המיוחד שאנו מציעים.

קייטרינג אסאדו לחתונה תפריט

הבשרים שלנו נצלים במעשנה במשך 14 שעות וכך בעצם מקבלים את טעמם המעושן והייחודי.

  • תפריט חתונות הכולל קבלת פנים, ארוחה וקינוחים. תפריט מנצח שכולם אוהבים!
  • צוות מקצועי אשר מנהול על ידי שף מומחה בביצוע חתונות ואירועים מהודרים
  • לא לשכוח, חתונה משובחת מתחילה (וממשיכה) באוכל איכותי!

קייטרינג אסאדו לחתונה בטבע

כאשר רוצים לארגן חתונה בטבע צריך קודם כל לבחון איפה אנחנו רוצים לקיים את האירוע שלנו האם זה בחוף הים, בחצר הבית, בשדה פתוח או אולי ביער ירוק ומזמין. בכל מקום שתבחרו לערוך את החתונה שלכם אנו בשפע סאדו ניתן לספק לכם את שירותי הקייטרינג המקצועיים ביותר שניתן לקבל לחתונות. אנו מציעים תפריט אסאדו לחתונות אשר מציע את כל מה שצריך (לפחות בצד של האוכל) בשביל לקיים את האירוע.

אז איך מארגנים חתונה בטבע?

קודם כל ולפני שבכלל עושים את הצעד הראשון צריך לראות כי שני בני הזוג מבינים את המשמעות של קיום אירוע בטבע ומעוניינים לצאת להרפתקה הזאת שימו לב כי מה שאתם חושבים שיהיה עליכם לעשות בתחילת הדרך הוא בערך חצי ממה שתעשו בפועל אין ספק שלא קיים חתונה בטבע וגם שתהיה איכותית ומשובחת זאת עבודה בלתי פשוטה אך יחד עם זאת אם יהיה לכם את הליווי בייעוץ הנכון תוכלו לעבור אותה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר. אנחנו בשף אסאדו נשמח לסייע לכם לבחירת המיקום או את תפריט או ספקי המשנה ובכלל את כל מה שצריך מסביב בשביל לקיים חתונה בטבע וארוחת אסאדו משובחת.

שימו לב כי בשביל לקיים חתונה בטבע צריך להשיג את האישורים רלוונטי מהרשויות ואי אפשר פשוט ללכת ולתפוס קרחת יער חתונה בדרך כלל אירוע גדול שורש הרבה הכנות מקדמיות ואישורים מיוחדים.

קייטרינג אסאדו לחתונות למה כולם כל כך אוהבים את זה?

אין ספק שכולם אוהבים לאכול בשר משובח וטעים. אף על פי כל רעשי רקע שיש בתחום הצמחונות בשנים האחרונות רוב רובם המוחלט של האוכלוסייה אוהב ואוכל בשר נכון יותר לומר שרוב רובה של אוכלוסייה מאוד ישמח להגיע לחתונה שמגישה בשר ואם כבר בשר אז את הבשר הכי איכותי שיש!

אנו בשף אסאדו מציעים בדיוק את הדבר הזה. תפריט בשרים עשיר המכיל את מגוון הבשרים בהתאם למסורת ארגנטינאית. השף שלנו וצוות האסאדורים משתמשים במעשנות מקצועיות אשר מעניקות לבשר טעם משובח של גריל המעניקים לכל האורחים בחתונה את החוויה הקולינארית הטובה ביותר שאפשר לקבל מצליית בשרים.