ארוחת שף פרטית – הזמינו שף פרטי עד הבית

מתכננים לעשות ארוחה שף פרטית ורוצים להזמין אליכם שף פרטי המומחה באירועים עד הבית? אנחנו בשף אסאדו מרכזים את מיטב השפים המומלצים שגם בשבילכם ישמחו להגיע אליכם עד הבית ופשוט לעשות לכם ארוחה פרטית במחירים משתלמים, ובכל צורה שתבחרו, וכמובן לכל אירוע שרק תירצו לחגוג.

מה כדאי להזמין שמתכננים ארוחת שף פרטית?

קודם כל כמובן שזה תלוי במה האישה אוהבת סמיילי, ועכשיו רגע של רצינות, מה שכדאי להזמין הוא בדיוק מה שאתם אוהבים לאכול. אל תשכחו שאתם עושים ארוחה פרטית בביתכם ואתם לא רוצים להיפגש עם טעמים חדשים, אלא דווקא ללכת על הטעמים שאתם הכי אוהבים, כי שמזמינים ארוחת שף פרטית עד הבית זה אירוע שעושים פעם בתקופה, ולכן חשוב להזמין בדיוק את מה שאנחנו אוהבים, אז מה כדאי להזמין?

תוכן עניינים

בואו נפרוט את כל האופציות שאפשר, ואחר כך נוכל להחליט:

  • כדאי להזמין, קודם כל שף מומלץ, אחד שאתם שמעתם עליו חוות דעת מצוינת, או שאתם מזמינים אותו מאינדקס של שפים פרטיים, מהסוג ועם המיומנות המתאימה שמגיעים עד הבית, אבל הם כולם מוכרים ומומלצים.
  • כדאי להזמין תפריט בהתאם לסוג האירוע, למשל אם יש ילדים באירוע אז כדאי גם לשלב אוכל שילדים יותר אוהבים, כמו שניצלים, המבורגר וכל דבר אחר שגם אתם אהבתם שהייתם ילדים.
  • וכדאי להזמין את התפריט שבאמת ישקף את סוג הערב, למשל בארוחה רומנטית אני הייתי דווקא הולך על משהו פחות מלכלך כמו ספגטי משפריץ על הפנים, אבל בארוחה עם חברים היינו פשוט מתפרעים ומזמינים מלא מנות שאפשר גם לאכול עם הידיים (:

סוגי האירועים אליהם כדאי להזמין ארוחת שף פרטית:

אז קודם כל, סוג האירוע בהחלט יקבע האם כדאי להזמין שף פרטי עד הבית או שדווקא ללכת למסעדה. כאן למשל תקבלו המלצה על שף פרטי עד הבית, שמגיע ומבשל ואפילו מנקה אחריו, 

אבל הוא גם צריך שיהיה מטבח טוב שיהיה מקום לאורחים ,ואם אין מספיק מקום בתוך הבית, תמיד אפשר לבקש ממנו דווקא לצאת לגינה או ללכת לאיזה פארק, ולעשות ארוחת שף פרטית של 20 חברים על האש.

ארוחת שף פרטית וההתאמה לסוג האירוע

  • ארוחה רומנטית עם בן או בת זוג.
  • ארוחה עם חברים שרוצים פשוט ליהנות מאוכל מדהים.
  • ארוחה עם המשפחה שרוצה לחגוג מאור, כמו יום הולדת או מסיבת אירוסין.
  • ארוחה עם חובבי בשר, כאלה שידעו להעריך בשר טוב על האש, והזמינו שף בשרים פרטי עד הבית שיפנק במנות בשריות מטורפות.

אז מה בתכלס עושים כשרוצים להזמין ארוחת שף פרטית

כמו שהבנתם, אצלנו באתר יש מלא שפים פרטיים שישמחו להציע לכם מגוון תפריטים במגוון מחירים

משתנים, ובכל אזור בארץ. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס אל סוג האירוח שאתם רוצים לבחור, למשל אירוע עם שף בשרים או אירוע עם שף איטלקי, הכל תלוי בטעם שלכם. 

אחרי שבחרתם את סוג האוכל זה הזמן לבחור שף, אז אתם יכולים פשוט לפנות באופן ישיר אלה שפים שמופיעים באתר, אפשר גם לשלוח לי הודעה פרטית עם פרטים על האירוע ואפשר גם ללחוץ על חייג עכשיו וממש לדבר איתם באופן ישיר, בכל מקרה אם אתם מתקשים ולא יודעים באיזה שף לבחור, אתם מוזמנים לשלוח אלינו להנהלת האתר את פרטי האירוע ואנחנו נשמח לשלב הרבה ידע מקצועי כי ארוחות שף פרטיות זאת המומחיות שלנו.

אז זה הזמן שלכם פשוט ללחוץ כמה הקלקות וליהנות אירוע חוויתי של ארוחה פרטית אצלכם בסלון והאמת הדבר הכי כיף זה לאכול ממש בסלון שלך בלי לצאת מהבית ואפילו עם נעלי בית (:

שיהיה בתיאבון.