שף בשרים עד הבית

תוכן עניינים

שף בשרים עד הבית - שף אסאדו

מתכננים לעשות אירוע בבית ורוצים להזמין את השף הכי איכותי שאתם יכולים למצוא? הגעתם למקום הנכון קייטרינג שף אסאדו מציע שרותי שף בשרים עד הבית וישמח לספק לכם שירות אישי ולפנק אותכם בארוחת אסאדו משובחת. חשוב להדגיש כי בשביל לספק שירות שף בשרים עד הבית צריך להכין אזור בו יהיה מקום למנגל או אפילו למתקן בשרים איכותי, וכמובן אנונרצה נרצה לשים עמדת הגשה יפה ואם יש חוסר של מקום תמיד אפשר להשתמש גם בשולחן של בעל הבית.

שף בשרים עד הבית למה לצפות?

שירות שף בשרים עד הבית, מעניק לך המארח שקט נפשי תוך קיום אירוע בסטנדרטים גבוהים וארוחת בשרים משובחת.
אנו בשף אסאדו מספקים תפריט המתחיל ב 200 שח לסועד, במינימום הזמנה של 10000 שח לאירוע.
אם תבחרו את התפריט הזול בעצם תקבלו אירוע שמתאים ל-50 מוזמנים לעומת זאת ככל שתיקרו את העלות לסועד, או יותר נכון תבחרו את התפריט היקר יותר תוכלו גם לערוך אירוע ל 30 או 35 וחמישה סועדים. לקבלת התפריטים והצעת מחיר לאירוע שף בשרים עד הבית פנו אלינו דרך האתר.

שף בשרים עד הבית התפריט

תפריט הבשרים שלנו מציע ארבעה סוגי בשרים איכותיים בין היתר תמצאו בתפריט אסאדו איכותי, אנטריקוט משובח, סינטה טריה, צוריסוס ארגנטינאיות אמיתיות. מבחינת התוספות תוכלו ליהנות מתפוחי אדמה, שעועית מוקפצת בשומשום, וירקות על האש. אנו מציעים גם מגוון סלטים טריים אותם תוכלו לראות בתוך התפריטים. מלאו טופס פניה לקבלת התפריטים והצעת מחיר. התפריט שלנו מציע גם מגוון קינוחים איכותיים וכמובן שתייה קלה ושתייה חמה בסוף. משך הארוחה הוא בדרך כלל עד שלוש שעות אבל כאשר מדובר באירוע קטן ואינטימי גם שעתיים בדרך כלל זה מספיק.

תוכן עניינים

שף אסאדו- שף בשרים עד הבית

כיצד מזמינים שירות שף בשרים עד הבית?

ראשית, מלאו את טופס הפנייה שבאתר ואז קבלו שלושה תפריטים לבחירה. בשלב זה אתם צריכים לבחור את התפריט המתאים ביותר לטעם שלכם ולתקציב האירוע לאחר מכן פשוט השיבו אלינו מייל בחזרה המבקש להזמין את האירוע. אנו וניצור איתכם קשר תוך זמן קצר על מנת לענות על שאלות נוספות ולתאם את הזמנת האירוע והתפריט המבוקש. שימו לב כי שמזמינים שף בשרים עד הבית חשוב להכין לו מראש אזור בישול נוח, תנור חימום, אזורי מנגל וכמובן אזור לצוות אשר עוזר לשף להפיק את הארוחה ואת האירוע.

לאיזה אירועים מתאים הזמנת שף בשרים עד הבית?

התפריט שלנו מציעה ארוחת בשרים בבית הלקוח אנו בעצם מספקים שירות לכל סוגי האירועים:

  • אירועים פרטיים
  • אירועים משפחתיים
  • בר מצווה או בת מצווה
  • מסיבת ברית או בריתה
  • אירועים עסקיים במשרד

וכל אירוע או כל סיבה למסיבה אנחנו תמיד שמחים לבוא ולהעניק את הלקוח את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים השף שלנו יגיע אליך עד הבית  ויפנק אותך בארוחת שף בשרית איכותית ומשובחת.

חשוב להדגיש גם כי באירועים קטנים כאשר מזמינים שף בשרי עד הבית בדרך כלל נהנים גם משירות הסברה והדרכה, ובכלל הסבר צמוד על הבשרים ואופן ההכנה. בהזמנת השירות אתם בעצם נהנים לא רק מארוחה איכותית אלא מההסבר והדרכה משף מקצועי אשר ישמח לספר לכם על הבשר בעל אופי הכנה שלו צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את התפריט הבשרי שלנו לאירועים עד הבית.